Pages

Wednesday, March 30, 2011

Bring your keys

Tere mu kullakesed!

Teie ärkate varsti, mina lähen magama.
For your knowing, siin, koolis, on väga halb internet. See on täiesti õnnemäng, kas ta ühendab sind või mitte.

Iiigatahes, on teisipäeva õhtu, tunnid on läbi, so it's free time. Aga no mida ma teen selle vaba ajaga, kui netti ei saa . Üleüldase on siin majas vaid kaks ruumi, kus sul wifi levib. Näiteks oma toas võid sa netist vaid und näha.

Milline nägi välja minu tänane päev?
Pool seitse üles, 7.15 läksime sööma, olime Marie'ga (Saksa tüdruk, ühtlasi mu toanaaber) esimesed.  Ja kell 8.15 hakkasid tunnid,. Kell 10 väike paus, 12 lõuna, 3 paus, ja 6.30 läbi. Ning seejärel sööma.

Söögist.
Hommikusöök oli normaalne. Valikus olid erinevad võileivad, muffinid, kelloksid jms. Aga õhtusöök andis soovida.  Kala ja kartulipuder, mis olid täiesti maitsetud ja vesised. Õnneks on salati valik hea, seega miskit värsket sai ikka kõhtu pistetud. Pärast söömist käisime saksa tüdrukutega rannas ja siis "linnas".  Et te segadusse ei satuks, me pole päris in New York City. Oleme linnast u pooleteise tunnise  autosõidu kaugusel. Aga õeldakse ikka, et oleme New Yorgis. Ehk siis asume Long Islandil.
Nende jaoks on selline vahemaa väike. Kuigi meie jaoks on see üpris pikk. Sellega tuleb lihtsalt harjuda. Pealegi miilide teevad asja poole väiksemaks. Harjumise asi.

Esimene poeskäik. Manti on palju, hinnad(pean silmas toitu) on kohati kallid ning kõik on üsna suurtes kogustes. Ja pole ime, et Ameerikas on ülekaalulisi nii palju, sest magusat on tõesti lademetes.
Ostsin vaid puuviljasalatit. Püüan siiski hoida tervislikku joont :)


Rahvuslikke iseärasusi.
Näiteks on väga hea aru saada, kes on Brasiilisast ja üldse sealt kandist. Ma ei pea silmas välimust, vaid nende olekut, käitumist.  For example, nad kannavad igal pool, kogu aeg jopesid. Sest neil on tõesti külm. Kui meie, põhjamaalased, oleme klassis pusaga vms, siis nemad istuvad oma jopedes. Ja peale selle on nad lärmakad. Tõsiselt lärmakad.

Mina suhtlen enamjaolt vaid sakslastega.  Nad on nagu sakslased ikka, toreda ja sõbralikud. Ja ühel tüdrukul, kes käis eelmine aasta Eestis, on rahakoti vahel isegi eesti kroonine (münt):) Nii armas.
Ja muidugi, neid on palju. Sest Saksmaal on see Au Pairi asi tõsiselt populaarne.

Üldiselt seltskond on kirju. Saksa, Soome, Taani, Rootsi, šveits Columbia, Mexico, Brasiilia, EESTI, Korea, Poola, Austraalia, Austria, Prantsusmaa, Itaalia, Argentiina,  ... rohkem ei meenu.


Sain täna perelt kingituse. Või õigemini kingikoti. Seal oli igast manti: pusa, müts, Starbucks'i kaart, veel mingi toidukoha kaart, NYC tour + Rockafeller'i pilet, kommid, küpakad, veetops.  Selline tervitus kink pm. Tänu sellele ei peagi ma nüüd ise oma neljapäevast NYC piletit maksma. Nice, Thanks ! Loomulikult tegin ma pilti ka, aga neid näete hiljem. Arvatavasti siis kui ma koju saan ja ligipääs netile on parem.


Niisiis, mina suundun nüüd magama, Teie ärgake ja särage. Ilusat kolmapäeva !



Musimusi

No comments:

Post a Comment