Pages

Sunday, April 3, 2011

I try to make myself believe

Tere hommikust, mu armas Eesti!

So, olen paar päeva kadunud olnud. Tegelt on mul hetkel hull vässu peal, aga ma siiski võtan end kokku ja teen ühe postituse.
Neljapäeval oli tripp New Yorki. Ekskursioon nägi välja selline, et algul sõitsime bussiga ringi, giid rääkis huvitavaid fakte ajaloost, erinevatest linnaosadest ning seletas mille poolest see ja see on kuulus. Ja see tõesti polnud selline igav ja tuim jutt, vaid hoopis vastupidi. Näiteks koht, kus Sex&The City Samantha elas ja kus oli see hotell kus "Home alone" filmniti jnejne. So great! Tõelist Ameerika juustukooki käisime ka söömas. I LOVE it!
Seejärel sõitsime praamidega, et näha Statue of Liberty't. Mis pole üldse nii suur, kui ta on tundunud olevat. Edasi läksime Top of The Rock'i, kus oli tõesti imeline vaade. Paraku ilm meid väga ei soosinud, aga vähemalt saime pilgu peale visata.
Ning siis saime oma vaba aja. Empire State Building, 5th Avenue, Times Square. Oh, I really love New York ! But who doesn't ? See oli tõesti väga tore. Oma esimese Starbucks'i külastuse tegin ka. Kuna ma ei osanud midagi valida, võtsin maasika smuuti ja kuuma panini. Kokku läks pisut üle 10 dollari, aga mul oli ju kinkekaart, seega maksin ise vaid natuke juurde.
Kuna meil palju aega shoppamiseks polnud, jõudsime käia vaid vähestes poodides. Nt M&M poes, mis oli really awesome !, Victoria Secretist ostsin oma esimesed 5 paari püksikuid(:D), Forever 21'ist ühe väga tavalise roosa pluuse and that was it. Kuna ma tõesti ei võtnud palju riideid kaasa(TEGELT KAA), siis esmalt üritan ma osta asju, mida mul on tõesti vaja. Seega erilisi VAOO oste ei tohiks ette tulla.

Niisiis, reedel oli viimane päev koolis. Kell 9 startisime oma kodude poole. Ja tegelt oli isegi natuke kurb lahkuda sest mu uued Saksa sõbrad on tõesti toredad. Aga kahjuks ei ela ükski neist eriti lähedal mulle :( Lähim on vist New Yorgis, but only 3 h and I'm in NYC !
Niisiis, 6 tundi igavat bussisõitu ja Tere tulemast Bostonisse !
M, A ja H tulid mulle vastu. (Räägin teile lähemalt mõni teine kord, kes on kes jms.)  Nad tõid mulle lillekimbu ja poster oli ka akna peal :) Nii armas.
Sõitsime koju, käisime poes, tellisime pizza ja õhtu lõppes filmiõhtuga. Ma ei saa mainimata jätta, et juba sellel samusel esimesel päeval puges A mulle kaissu. Isegi M imestas, sest eelmise Au pairiga ei teinud ta seda kunagi. Mis on iseenesest ju väga tore ! Ja täna puges H ka sülle ja mängis peitust teki all:)
Oh, nad on tõesti ni armsad ! Vähemalt on algus head tõotav.


Täna tuli J ka siia. Võtsime ta rongijaamast peale, tõime nad H'ga koju ja läksime ise linna. Kõigepealt käisime pangas, avasime mulle ja A'le kontod. Sain esimese palgagi kätte(päris hea eksole, ma pole veel töölegi hakanud, aga juba saan palka).Ning mu esimene tseki raamat! Millega ma midagi teha ei oska, aga siiski:D . 
Palgapäev hakkab olema igal reedel.
Seejärel viisime A koju ja läksime M'iga kahekesi shoppama. Enne lippasime korra ta töö juurest ka läbi.
Tahtsin endale uusi saapaid, sest need ainukesed, mis mul kaasas on, on omadega läbi. Ja uut jakki ka, sest jätsin kõik kevadjakid ju koju. Ja kas ma sain need ? Muidugi mitte. Aga see eest sain kõike muud. Kui te olete huvitatud mu ostudest vms, siis andke teada, võin teha shoping postitusi also.
Shopingu vahepeal käisime Cheesecake Factory's söömas. Võtsin kana-pasta salati, mis oli väga hea !
Pärast riiete shoppamist läksime Target'isse, sest mul oli vaja rätikuid, prügikasti, pesukasti ja veel üht koma teist. Target on selline hästi hästi suur pood, kus on tõesti KÕIKE. Ja palju. Alustades toidust, lõpetadeds mööbliga.
Pärast seda käisime M'i sõbranna juures, sest A läks sinna ööseks.
Niisiis, lahkusime kodust kell 11 ja jõudsime tagasi u kell 8.
Õhtul töötasime läbi mu handbooki ja pidasime maha tõsisemat sorti vestluse. Ei midagi hullu, lihtsalt, miks, kus, palju, mida, millal, kuidas jnejne. Et kõik selgeks saaks.


Üritan edaspidi hoiduda sellistest postitustest nagu tänane tuli. Ehk siis "siis tegin seda ja sõin seda ja käisin seal" jne. Aga kuna need on siin mu esimesed päevad, siis ma arvan, et see ei tee paha.

Homme on esimene LCC meeting. Lähme laser tag'i. It sounds like fun!
M läheb homsest nädalaks Floridasse, seega jääb J terveks nädalaks siia.

Ja muud vist polegi.
Tegelt on mul juba üsna palju rääkida, aga aitab tänaseks, ei taha seda postitust liiga pikaks ka ajada.

Olge tublid ja joonistage/kirjutage mulle!

Also, mul on nüüd ka kohalik tel nr, kui keegi soovib, andke teada.

Ning kui teid huvitab miski, siis küsige julgelt. Vastan teie küsimustele hea meelega !

4 comments:

  1. Liisi: nii tore, et sul nende pereliikmetega nii hea läbisaamine on. (ja sinu postitusi on alati huvitav lugeda)Sinu lõbusad lood ja juhtumised toovad minu praegusesse suht sombusesse päeva ka mõned päikesekillud sisse. (istun ju siin ühikas arvuti taga ja peaksin õppima aga on ju pühapäev :D:D, ja sinu juhtumised ON hea vaheldus)ootan juba su järgmisi postitusi

    ReplyDelete
  2. no ma ei tea, mulle ikka tundub nii uskumatu, et sa oled niii kaugel! USKUMATU!

    ja küsimus - kuidas sul inglise keelega läheb? alguses oli raske või hirmus ka?

    ReplyDelete
  3. Kerli: Hakka tõusma! :D + MA EI USU IKKA VEEL, ET SA OLED SEX&CITY LINNAS JA HOME ALONE LINNAS!!!
    This is not realnõi :D

    What's your home adress? Can I write to You?
    How long are you going to stey there?
    When are You coming back?
    I don't have anyone to party with. :D

    ReplyDelete
  4. Nänn, inglise keelega saan hakkama. ma ei arva, et see just kõige parem mul on, aga näiteks mu hostmom arvab, et ma räägin väga hästi. Ja ta sõbranna arvas, et ma olen aasta inglismaal olnud, et ni ilusti räägin. But noup, see pole hea, see pole halb, see on keskmine :D Aga õnneks on muutub see ühe paremaks ja mitte halvemaks :D
    Aga japp,esimesed päevad oli kõige ebamugavam ja raskem ja harjumatum :D

    Kerli, küsi mult FB's annan sulle selle hea meelega ;) Ma lihtsalt ei tohi avalikult seda kusagile panna.
    Jään aastaks, kui kõik ikka hästi läheb, u know.

    ReplyDelete