Pages

Sunday, May 20, 2012

Õuna rindel

No teate ju kuidas värskelt armunu võib tundide viisi vaid sellest Ühest rääkida. Ja rääkida. Ja rääkida. (Noh, nagu mu Mexiclane).

Mina võiksin tundude viisi oma Õunast vadistada. Rääkimata need lugematu arv tunde, mis ma ta seltsis veeta võiksin.(või veedangi)
See oligi armastus esimesest silmapilgust. Nii ilus, tark, osav. Ja kiire.  Ning see maruhea Multi Touch Trackpad. Kohanemisega ei tulnud ka mingeid probleeme.  Klaviatuuri sättisin kohe eestiseks, nüüd tekitab väikest segadust vaid märgid. Need ei klapi enam klavhidel olevate märgistikuga. Tegelt peaks uurima, äkki saab need ära sättida. Aga samas pole hullu, sest eelmisest arvutist on need "kätte kulunud".
Ja kui vaikne Õun on. Ta teine nimi võikski olla Vaikus. Õun Vaikus. Ei mingit põrinat-urinat-suminat. Mitte-kui-midagi. Olen vaid korra kuulnud kui Õun otsustas, et päike on liiga soe ning pani nurrudes oma puhuri tööle. Aga muidu on vaikus majas.
Igapäevaseks on saanud paaniline hirm, kuidas Õun katki võib minna. No see oleks ju nii karma või Murhpy või mis iganes. Et midagi ju PEAB juhtuma. Aga ei või!

Vana arvuti seisab nii nukralt ja üksikult nurgas. Vahest tuleb ikka väike nostalgia peale seda vaadates, oli ju teine mu esimene läpakas siiski. Ja pole ta teab mis vana ka, pisut alla kahe aasta. Ja mu meelest näeb ta ikka nii hea välja, mu mr Q.  Aga et ta jäi nii aeglaseks… ja minu enda mugavus ja laiskus ta uuesti üles lasta putitada. Noh, et kui ta magama läks, siis üles ei ärganud jms. Tegelt korra täitsa käisin ju eelmine aasta sellega teeninduses kui toitekas üles ütles. Pärast seda paar korda sain klapi kinni panna ning lahti tehes ärkas ta üles, aga nendeks loetud kordadeks ta jäigi.
No muidugi ei tasu mainimist ta ülikehv touchbad. Ning lõpmatud madinad streikiva hiirega.

Aga siiski, õun on äge.
No mind on kerge osta ka. Anna vaid kiirus, valgustatud klahvid, ilus/stiilne välimus, piisav aku, kerge,pisike(kuigi nüüd läksin 11lt 13le) ja mu süda ongi võidetud.
Ja Õun seda kõike ongi.

Ainsa negatiivse argumendi leiab hetkel mu pangaarve.


Üleüldiselt sai Õun külge tiitli nr 4. Minu neljas arvuti, mille olen ise endale soetanud.
Kes peab arvet autodega, kes arvutitega.



Võtame seda kui,  mul pole elu.



No comments:

Post a Comment