Pages

Thursday, May 3, 2012

Isu läks ära

No ausalt kadus igasugune isu blogimise järele. Peamiselt lihtsalt mu Mr Q tõttu, kes vahelduva eduga keeldub koostööst.
Seega annangi alla ja pole ime kui teen oma järgmise sissekande juba hoopis uue arvutiga.

Otsustasin õuna usku pöörduda. Olen hoogu võtnud juba 3 kuud. Järgmine nädal lähen ja kodustan ühe neist.

Tattoo uuendusele lähen ka õige pea. Õige. Pea.  Mu tattoo meister pole suvatsenud nimelt kõnedele vastata. Nüüd otsustasin teda FB's tögama hakata. Sest ka salongist ma teda kätte ei saanud.

Mis veel uudist. Florida postitus on pooleli. Ja nii mõnigi teine kirjatükk on soolas. Päris soolased teised juba.

Meie sõpruspunt hakkab lagunema. Esimene asjaosaline L Saksamaalt lõpetab oma töö täpselt nädala pärast. Seejärel suundub ta kuuks ajaks reisile ja juuni algul pühib Ameerika tolmu jalgealt lõplikult. Meie pühime pisaraid.

Olen paadunult armunud Chelsea Handlerisse. Tema huumorisse.
Täna käisin raamatukogus ja võtsin ta viimased 2 raamatut, mis mul lugemata on.

5 kuud on jäänud.

Algas operatsioon "uus au pair". Esimene kandidaat juba olemas.

5 kuud.


Kojutulekuni on 5 kuud.
Huvitav milline see välja näeb. Paki asjad kokku. Paki asjad lahti. Paki asjad kokku.. ..Paki asjad kokku. Ja siis... Lahti-Kokku. Kokku-Lahti.

5 kuud.

No comments:

Post a Comment