Pages

Tuesday, February 26, 2013

Anna usku

Anna usku, et asi on vaid selles farmis, et kogu see Farmi elu keerab end uperkuuti ja siis veel pea peale/küljeli ja prantsatab mutta.
Anna usku, Et asi on vaid selles ja kõik muu on ikka hästi.
Anna usku, et elan sellesse liiga sisse ja lasen mõjutada ja torkida.
Anna usku, et asi on kinni vaid minu peas. Mitte ka kõigi teiste omas .
Anna usku, et ma magan selle selgeks.
Anna usku, et päevad lähevad kiiremalt, basiilik muutub heaks ja päev põllul pole piin.
Anna usku, et ka nõidadel murduvad kord luuad.
Anna usku, et karma on mu sõber.
Anna usku, et end vabaks lasta.
Anna usku, et see kõik saab siiski parem olla.
Anna usku, et päike ei pimestaks.
Anna usku, et ma tean mida räägin.
Anna usku, et mul on põhjust!
Anna usku, et leida parem plaan juba homsest päevast.
Anna usku, et astuda samm.
Anna usku, et vaikida.
Anna usku, et olla üle.
Anna usku, et hoida tagasi.
Anna usku, et uskuda.

Anna usku.

Palun.

No comments:

Post a Comment