Pages

Tuesday, September 6, 2011

Kõik on uus septembrikuus

Meie lastel hakkab ka homme lõpuks uus kooliaasta.
Pisike H läheb esimesse klassi, suurem A neljandasse.
Ning kellel on kooli üle kõige parem meel? Muidugi minul! Olgem ausad, mulle kohe üldse ei istunud need hommikust õhtuni kestvad tööpäevad. Nüüd, aga nüüd, hakkab mul olema piisavas koguses vaba aega. No olgu, ainuke negatiivne asi on see, et taas olen sunnitud varavara ärkama. 6.30 pean kõpsti all olema. Aga juba 8.15 saadan nad kooli ja järgi lähen alles kell 3 !! Välja arvatud teisipäevad, mis on jätkuvalt lühikesed päevad  ja nad on kodus juba 12.30. Aga küll need elame ka üle.
Paraku on aga pereema M ülimalt busy järgmised paar kuud ja on pidevalt tööalastel reisidel. Niiet eks näha ole, kuidas see kõik laabuma hakkab.

Nädala pärast tuleb mulle külla üks mu toredamatest sakslastest, kellega koos au pair schoolis olime. Nädalavahetusel teeme vbla tripi NY.

Sellest järgmisel nv üritame perega Canadasse minna ja Niagra fallsi üle tsekkida.
 Lisaks on ka mu üliaktiivsel sõbrannal D'l hulgaliselt plaane, mida ta  ellu tahab viia.
Ja oma puhkust peaks plaanima hakkama.

Appiappi, ja ma pean arvatavasti kohalikke lube tegema hakkama.

Ning üleüldse, mhkmhkm, pean varsti tõsisemalt mõtlema hakkama, kauaks ma siia Ameerikamaale jään...

2 comments:

  1. Lugesin, et keegi ei kirjuta ega kommenteeri eriti ning Sa ei saa tagasisidet. Üritan nüüd rohkem lugeda Su blogi ja kirjutada palju küsimusi :D

    Räägi sellest täpsemalt/rohkem... Mis mõttes pead Sa tõsisemalt mõtlema , kui kauaks Sa jääd Ameerikasse? Sa ütlesid, et aastaks lähed, aga olen kuulnud ka teist juttu.

    Take care:*

    ReplyDelete
  2. Plaanid muutuvad, mina muutun, maailm muutub.
    Minimaalselt olen siin aasta. Kuid on ka võimalus pikendada kuni kaheks aastaks.
    Ning ma peakski varsti mõtlema hakkama, mida teen. Sest mingil hetkel kukub otsustamistähtaeg ning on vaja viisat pikendama hakata või uus au pair otsida.
    Vot niii

    ReplyDelete