Pages

Wednesday, September 7, 2011

Ülikoolilinn

Seda lehekülge vaadates ja pereema M'iga selle üle arutades torkas mulle pähe, et oota, Boston on nagu teine Tartu.
Mõlemas asuvad oma riigi parimad(antud juhul lausa maailmaparimad)(Harvard&MIT) ülikoolid;  mõlemad nad on kodused ja head, omamoodi armsad ja südamelähedased. Ja üldse valitseb selline... tudengilik õhkkond ja meeleolu.

Üha enam mõistan, kui vedanud mul on ja kui rahul ma oma praeguse seisuga olen.

Ühtlasi saate(nii mõnigi on huvi tundnud) oma vastuse küsimusele, kui kallis see haridus siiski Ameerikas on.
Ainult et, ma ei tea kas ma olen tohman, aga ma ei saanud nagu aru, kas see hind näitab aastat või semestrit või mida? Arvatavasti on asi lihtsalt minus ja teie, kes te ülikooli eluga kursis olete, teate, mida selle hinna all tavaliselt mõeldakse.

Ja muidugi leiab ka odavamaid variante, näiteks community college'sid.. Kuid endiselt on mul arusaam, et ka need on kordades kallimad võrreldes Eestiga.

Haridus on kallis. Aga see on ka ainus asi, mida sult keegi ära võtta ei saa.


No comments:

Post a Comment