Pages

Sunday, September 4, 2011

Pealkirja pole, on lihtsalt Harvard

See pisike kohusetunne, mis mu sees peitub, sunnib mind kirjutama. See suur uni ja väsimus palub mul magama minna.
Kompromiss. Teen lühidalt ja heidan magama.

Esmaspäeval algas mul kool. Ma pole siinkohal nüüd päris kindel, kas olen varasemalt midagi rääkinud 6 ainepunktist, mille aastaga koguma pean. Aga, viisanõue(või oli see äkki programminõue?) näeb ette, et au pair peab aastaga koguma 6 ainepunkti. Selleks peab au pair võtma koolitusi.
Pere toetab õpinguid 500 dollariga.
Võimalusi on palju ja erinevaid. Nädalavahetuse kursused, kohalikud kolledsid, tripi-koolitused.
Minu esimeseks valikuks osutus Harvard Extension School. Kursus nimega Introduction to Social Psychology. Idee poolest peaksin selle eest saama 4 ainepunkti.
Esimene loeng oli väga lahe. Õppejõud on nooruslik ja sümpaatne naisterahvas. Jutustab nii, et suu vahutab, viskab nalja ja lubab, et lolle küsimusi pole olemas.
Meie grupp on üsna suur, nii umbes 30 pead. Ja ainuüksi au paire on juba 10 ringi.
Aset leiab see iga esmaspäeva õhtu 7.35-9.35.  Kestab kuni detsembri kekspaigani.
Kokku läks see maksma 700 dollarit. Idee poolest oleksin pidanud 200 omast taskust maksma, aga kuna mul on thebesthostfamilyever, maksid nad kõik ise kinni.
Siiski pean arvatavasti oma teise kursuse(mida iganes ma sellega teha ka ei otsusta) ise maksma.
Muidugi oleks saanud ka odavamalt hakkama, isegi nii, et selle 500 eest oleks kõik 6 ainepunkti omandanud, võibolla oleks isegi raha alles jäänud. Aga no kuule, HARVARD, ma ütlesin THE HARVARD, siiski! Mu südametunnistus ei lubanud jätta kasutamata võimalust, et saan Harvardisse minna. Ja mis sest, et tegemist on kõigest Harvardi Extensioniga, Harvard ju ikkagi! Mõistad?! The THE Harvardisse ei saaks ma eluski sisse, ja poleks sellist rahagi. Kas ma olen ikka maininud, et haridus siin Ameerikas on kallis, kallis, KALLIS? Ei? Haridus Ameerikas on väga kallis. Jaburalt kallis.
Olen õnnelik oma Extension Harvardigagi:)

Jätan ära kõik ülejäänud jutu ja keeran magama. Mu monotoonne ja passiivne meeleolu ei luba rohkem kirjutada. Emotsioonitu.

Head ööd.

1 comment:

  1. Ohh Mammuu, see on nii äge! Harvard, sellist nime tahaks endale ka kuskile paberile :P

    ReplyDelete