Pages

Monday, August 13, 2012

Eluoluläbisegipildis

Tuhlasin oma pildimajanduses ja leidsin üht koma teist.
Seega, siin on teile  üht koma teist.

 Juuni? Tollel hetkel mu lemmikleit.

 Mu kaunitari soeng viimasel koolipäeval.
 Kentucky

 4th of July. Seekord veetsime antud tähtpäeva Kentuckys, M'i sõbranna juures. "Pool party"




 Kentucky päike
 See pisike beebi oligi see staar, kes päev pärast 4th of July'd sündis ja pälvis kuhjaga tähelepanu ja armastust. Vabaduselaps.
 Meie pisike lennuk, 8 kohta koos piloodiga. Lendasime sellega 2 korda, St.Louis-Owensboro ning vastupidi. Tunnike sellisega õhus on tõeline vaheldus tavapärasele lennundusele.
 Mu ulakas printsess Halloweenil. Nimelt oli laagris teemakas "Halloween in July". 
3 Nerds and their princess.
 Nerd kisses ?


 Ja niisama mõned pildid laagrist. Igapäevane riietus: toss, sokk, lühkar ja särk. Mis sa ise arvad, kas mul oli hea meel pärast 4 nädalat taas midagi muud kanda ?
 Lemmikute lemmik.


 Tüdrukute laagri piirkond. Need sinised on nende campingud vms. Ja kogu laager on ehitatud küngastele. Päev otsa trampisime mäest üles, mäest alla.
 H vanusegrupp. Tegime aardejahti kui ma ei eksi. 
 Zipline
 Teel, me oleme teel!
 Kohal, me oleme kohal! Kontserdist endast mul pilte polegi, vaid need mõned, mis telefoniga klõpsitud sai. 


 Twins time

 Veesõda mu hullu Mehhiklase ja ta lastega
 Gogogogoglf


 You don't ask, i don't tell.



Ühel hetkel ma kirjutan ka piltide asemel. Ausalt. Sest palju oleks öelda, aga vähe on jäänud. 




No comments:

Post a Comment