Pages

Tuesday, April 30, 2013

Error error

Jätkuvalt üritan nuputada blogile paremat olemist.
Mulle tundub, et see reisimiseteema pole enam See. Ma küll käin ja olen, aga  leht võiks olla ju üks.Üks ja kulgev. No selles mõttes, et Au pairiks hakates tegin paugust uue blogi. Jätsin vana sinna ja alustasin uuesti. Nüüd aga mõtlen, et jah, ma võin ju käia ja rännata, aga miks peaks see olema erineval aadressil, teise nimega.
Ma pole kunagi kirjutanud ekstra teistele, kellegile uudistamiseks, populaarsuseks vms.

Ma kirjutan iseendale. Mina olengi iseenda suurim fänn! Ausalt ! Vahest käin ja loen ning mõtlen, ohh, kas mina tegelt ka kirjutasin nii. (Noh seda juhtub kordadel mil tunnengi, et sõnad said ritta hästi ja keegi ei kiida, ei peagi kiitma. Ise kiidan. Endal on rahulolu.)

Ma kirjutan iseendale, et kunagi oleks hea lugeda ja meenutada. Sest mu mälu veab alt. Unustab.

Nii ma siis mõtlen, kas panna aadressile uus nimi, vahetada lihtsalt pealkiri ära või mida?

Ja mis?


No comments:

Post a Comment