Pages

Wednesday, April 10, 2013

On see edasi või tagasi ?

Millest nüüd alustadagi.
Selle kuu ajaga, mis ma olen blogisfäärist tahtlikult/tahtmata eemale hoidnud, on juhtunud nii mõndagi.
Kõige suurem neist vast see, et Austraalia on jäänud kolme lennu, ajas tagasi-edasi rändamise ja tuhandete kilomeetrite kaugusele.
Sügis vahetus kevadeks ja olen kogemata tagasi Ameerikas.

Ma pole isegi päris kindel, kuidas see kõik juhtus ja oli. Mõned nädalad tagasi tekkis võimalus/pakkumine ning eelmine reede pakkisingi asjad ja lendasin tagasi.

Noh, nüüd nagu saigi kõik öeldud või.

Tegelt. See plaanimata plaan tuli tõesti ootamatult. Tahtsin ju Aussis veel mõnda aega peatuda, hakata rändama ja näha ka midagi muud peale va basiilikufarmi.  Rännata alla mööda idakallast, teha veel ehk kübeke tööd ja alles siis koju Eestisse minna.
See-eest olen tagasi kodus Bostonis.
Mina ja mu sihitud plaanid.

Teised, Mairi ja Maris, löövad endiselt rinda basiilikumaailmaga.
Mina aga sulandun tasapisi uuesti sisse oma vanasse elurütmi. Võidan tagasi kannatlikust ja närve.

Ega mul vist polegi suurt seletamis tuju peal.
Tulen ja räägin rohkem kui sõnad pärale jõuavad.

Elu juhtub.


No comments:

Post a Comment