Pages

Wednesday, April 10, 2013

Karma is a bitch and its after me

Just nii ma praegu arvangi.

Esmalt suutsin ma esmaspäeval parkimisega autol ühe tule ära lõhkuda ja kerge kriimustuse tekitada.
"Please don't shoot me, i'm beautiful" jõudis J ja M telefoni sõnum pildiga.

Täna otsustas pesumasin, et lõpetab poole pesu pealt muga koostöö ja paneb mind käsitsi vannis riideid pesema/loputama.
Ning just kiuste pidid need olema teksad. Ning just kiuste olid pesus ka mu enda kaks paari (ainukesed kaks). Ning just kiuste oli vaja mul neid paari tunni pärast kanda.
Nii ma seal vanni kõrval istusin ja loputasin. Ise üleni märg, teksadest sinist vett välja uhades ja karmat kirudes.
Jumalale tänud Ameeriklaste mugavuse eest, et vähemalt kuivati otsustas karmaga mitte liitu minna.

M'i telefoni saabus  sõnum "I have a sense of feeling that karma is a bitch and its after me. Washing machine stopped working. Whats next ?"

Tund aega hiljem läksin telefon käes masina kõrvale, et helistada riketesse.  Otsustasin veel ühe võimaluse anda ja pusida,susida. On/off  paus/start. Üha uuesti ja uuesti.
Kae imet. Masin lasi ise veel välja ja oli lootust, et karmaga on leping tühistatud. Seadsin ta tühjalt ennast pesema ja seni toimib. Järgmiseks tuleb katsetus ka reaalselt mingi hilp pesta.
Võtan varbad, pöidlad pihku, et rike aihtus.

Karma, u can be a bitch, but i am even bigger one.

No comments:

Post a Comment