Pages

Sunday, June 23, 2013

Jaan õuna, M&M küpsise ja 2 burgeriga

Nii napilt jäin jälle ilma Eesti suve parimast osast. Juba kolmas aasta jutti, mil õlled on jäänud joomata, lihad söömata, lõkkehüppamised hüppamata. Rääkimata kiikedest, varastest hommikutundidest ja mis peamine, sõbrad!!! OoO Sõbrad.
Selle asemel istun mina diivanil, närin õuna ja jälgin kuidas see imeline aka põrguline 8-aastane neiu Mickey Mouse vaadates M&M küpsist järab. Ning nõuab uut topsi piima.  Piima siis piima.
Idülliline Ameerika.
(Siinkohal palun tuletada mulle järjepidevalt meelde, et ma EI taha vabadel nädalavahetustel kodus olla. Sest JAH, mulle meeldib kordki nädalas kaua magada. Ning JAH, ma eeldan, et vaba tähendab lapsedpoleminumureteenjalähenkuhutahan, mitte kogemata-meelega väikeste inimeste kantseldamist. VABA, ma ütlesin)

Nii napilt, nii napilt, sest juba järgmine nädal samal ajal olen tagasi teisel pool lompi, teel koju. Väike peatus Matroškade juures ja pühapäeva lõunaks vaatan taas tõtt Pikkade inimestega.
Aga seekord on kõik teisiti. Sest ma tahan koju tulla :))!!! Ei mingisuguseid Fu*ck U life varastel hommikutundidel lennujaamas, vaid hoopis Terviseks ja Hurraa!

Ahjaa, burgereid sõin enne tõesti 2. Home made ja puha. Süümetunnetki polnud, kas tead. Hommikune jooks ju kattis vähemalt ühe, eks.
Mul on kaitseks vaid öelda, et pilt ja maitse ei ühti...

No comments:

Post a Comment