Pages

Friday, June 14, 2013

Reedehommikused heietused

Mõnikord võib aga juhtuda nii, et päeva peab alustama kõndides mööda vihmaseid kodutänavaid.
Kell oli 6 hommikul ja jalutasin tagasi koju, kust olin kümmekond minutit tagasi lahkunud, et tagastada ajutine rendiauto. 
Üksiti jäi teele ka Starbucks. Milline idüll.
Elu Ameerikamaal algab tõepoolest vara.

See eest eile leidsin end googeldamas "how to change a diaper". Lapsehoidja missigune, kas pole. Olin teel hoidma üht pisikest 10-kuust piigat. Tunde hiljem lahkusin  väsinuna rääkimaks iseendaga. "Oi, vaata, karu. Mis värvi karu on? Pruun, jaa. Kas sulle meeldivad karud? Mulle küll meeldivad, aga ükskord väiksena nägin õudusunenägu ühest ja pugesin suurest hirmust kesest ööd emme-issi kaissu. Karu sinna ikka ju järgi ei tule"
Olin suisa tänulik, et mu igapäeva elu ei sisalda väikeseid inimesi, kes veel rääkida ei oska. Aga vähemalt on nad armsad ja neid saab ninnu-nännutada. Kuniks nad jalad alla saavad, sõnad suhu ja kasvatavad sassis juuste asemel sarved.

Üht sellist "devil to be, related by blood" näen juba loetud nädalate pärast.

Kuula head lugu ka.


No comments:

Post a Comment