Pages

Sunday, April 10, 2011

Give a little more.

Kell on 12.00, ilm on niii ilus, sooja on 15 kraadi, Tõeline kevad! Läheks puud ka juba roheliseks, oleks kõik super luks:)
Eelmine nädal möödus üsna kiiresti. Nagu mainitud sai, olime J'ga koos, seega oli mul üsna kerge.
Harjutasin kätt H vannitamise ja riidesse panekuga. Kahel päeval viisin nad üksi kooli ka.

Aga üldiselt on meil kõik siin vahelduva eduga haiged. Nädala sees jäi A kõhugrippi, oksendas terve öö. Oksendas täis nii enda voodi kui ka ema voodi. Järgmisel päeval ta muidugi kooli ei läinud.
Nüüd jäi H haigeks. Eile tõusis palavik ja näitas koguaeg, et kurk on valus. Käisin pärast õhtusööki veel apteegis, et osta talle rohtu. Täna lubas M arstile helistada. Vaene piiga.

Kolmapäeval(oli vist kolmap) viisime autod Mersu hooldusesse. Mina ja H sõitsime van'iga, J ja A kabrioga.
Neljapäeval käisime toidupoes, et osta praktiliselt terve nädala varu kokku. Edaspidi jääb see tegevus minu hoolde, mis on vaid positiivne, sest esiteks saan ma nii oma vabaaega sisustada ja teiseks saan osta asju, mis mulle meeldivad. Maksmiseks on mul krediitkaart. Nimeline ja puha, kena, kas pole :D
Reede käisime autodel järel. Pärast seda näitas J mulle siinset suurimat kaubanduskeskust, mis on tõesti suur. Kuna oli alles hommik ning enamus poode kinni, käisime vaid ühes riietepoes, kust ostsime mulle kummikud ja ühes spordipoes, kust J ostis tüdrukutele uued tuulekad.
Õhtul läksime lennujaama M'ile vastu ja J lendas ka tagasi. Pärast seda tulime koju ja vaatasime Rapuntslit. Selline traditsiooniline filmiõhtu.
Laupäeval käisime "Sinises pargis" mängimas ja piknikul. Koju jõudes otsustasime, et lähme sinna samusesse suurimasse kaubanduskeskusesse shoppama. Paraku polnud meil just väga palju aega, vaid 2 tundi. Sest kell 6.30 pidi LCC siia tulema. Seega käisime vaid tüdrukute poodides, sest neil uusi suveriideid vaja.
 Aga tõesti, see on nii paganama suuuuuuuuuur. Lisaks sellele ühele suurele hoonele on lähiümbruses poode, mis kuuluvad sinna kompleksi. Ma ei jõua ära oodata, et saaksin sinna juba üksi shoppama minna.

Täna pidime ratastega sõitma minema, aga kuna H on haige, jääb see ära.

Hommikul koputas A mu uksele ja tõi mulle kohvi voodisse :) Kas pole armas ?

Tegelt peaks välja jalutama minema, ümbrust uurima, aga üldse ei viitsi.
Aga uuest nädalast plaanin küll elama hakata :D Lähen jooksma, ümbrust uurima, shoppama tahaks ka natuke pääseda ja sõpru oleks ka vaja leida.

Lisaks pean mõtlema hakkama, mis kursuseid võtta ning YMCAS'i peaks ka end kirja panema. Viimane on kohalik spordihoone, kus saad teha KÕIKE ning kus KÕIK käivad.  Ning kus on Au Pairidele super hea pakkumine, kuuldavasti 6 kuud 100 doltsi eest.


Kui keegi veel tähele ei pannud, siis lisasin üles Blogi kõrvale ka Taustainformatsiooni. Lugege, kui huvi on.

Olge tublid ja ärge muretsege, küll see kevad ke Teieni jõuab :)

1 comment:

  1. Ma ei tea Jõgeva kohta, aga Tallinnas on küll kevad juba ammu käes :D



    Lowr

    ReplyDelete