Pages

Sunday, April 17, 2011

Taevas nutab.

Ja muudkui kallab ja kallab... Mitte ei taha see vihm järele jääda.

Eelmine nädal möödus väga tubaselt. Tüdrukud olid vahelduva eduga haiged, keegi koolis ei käinud, isegi M oli terve nädala kodus.
Ja nii palju siis minu "hakkan elama" plaanist. Mõtlesin ju antud nädalal jooksmas hakata käima, sõpru leida(:D) ja rohkem ümbrust uudistama minna. Aga kokkuvõttes jäi too jalutamine ainsaks ja jooksmisest ning sõpradest nägin vaid und. Mitte et mul õhtuti vaba aega poleks olnud, ikka oli, aga tavaliselt olin ma siis nii vässu ja ei viitsinud midagi teha.

Kolmapäev oli tegelt pm vaba. Võtsin auto ja käisin väiksel shopingul.  Ei midagi fäänsit, taas vaid vajalikud asjad. Nt kott, sandaalid, paar maikat, ühed teksa-retuusid, pidžaama püksid, pesu ning veel üht koma teist.
Õhtul tellisime Tai toitu ja vaatasime kõik koos filmi.

Neljapäeval käisime M'iga sots numbrit mulle tegemas. Ei olnudki midagi keerulist. Vaja oli vaid kaasa võtta teatud dokumendid, oodata järjekorras, anda paar allkirja ja volaa, olemas. Kaardi koos numbriga saan alles 2 nädala pärast kätte.
Kui te mõtlete nüüd, et mis see social security number on, siis ma võrdleks seda meie isikukoodiga. Seda on vaja selleks, et minna tööle, koguda sotsiaalkindlustushüvitist jms. Ning maksta makse. Mis ootab ka mind järgmine kevad ees.
Olen kuulnud, et osad Au Pairid jätavad selle tegemata, just eesmärgiga mitte maksta makse. Mina isiklikult pidin selle siiski ära tegema, sest mu pank ei tahtnud enne pangakaarti anda kui neile oma sots numbri viin.
Niisiis, sõitsingi reede üksinda tagasi sots ametisse, et teada saada oma number(sind kantakse 24 h jooksul programmi ja number kui selline on olemas, lihtsalt kaardi kohale saatmisega läheb aega). Pärast seda käisime M'iga pangas ja sain lõpuks ka oma pangaasjad korda. Pangakaardi peaks u nädalaga kätte saama :) Mis on üdini positiivne, sest mul on sularahaga toimetamisest nii kopp ees.

Pärast panka läksime tagasi koju, pakkisime asjad autosse ja kell 1 startisime oma road trippi Pennsylvaniasse. Käisime veel mäkist läbi(mu esimene mäkk siin olles), tankisime ja sõit võis alata. Nimelt hakkas ju lastel vaheaeg ja meie tulime nädalaks Pennsylvaniasse isa juurde.
Neil oli paika pandud plaan, et kohtume poolel teel, et siis on enam-vähem võrdne maa mõlemal sõita.
Saime J'ga u kell neli kokku, pakkisime asjad ümber ja sõitsime edasi. Aga oleks siis teine ots sõidust ka nii ruttu läinud kui esimene. Oh ei. Oli ju reede, kell oli selline, et kõik tulid töölt ja me pidime läbi New Yorgi sõitma. Just NYC läbimine võttiski kõige rohkem aega. Ummikud, ummikud, ummikud.
Pärast New Jersey't tegiem toidupeatuse. Mul oli juba selleks ajaks palavik ja isu väga polnud. Seega võtsin vaid puuviljatopsi ja mahla.
Kohale jõudsime natuke enne kümmet alles. Idee poolest poleks see tripp tohtinud rohkem kesta kui 6 ja pool tundi, aga võta näpust. Valisime lihtsat vale päeva ja vale aja.
 Igatahes, jah, mul oli palavik. Tegin nalja, et noh, nüüd on siis minu kord haigeks jääda, sest kui teised olid kodus kõik haiged, olin mina ju vapper ja terve.
Ka täna hommikul polnud palavik veel kuhugi kadunud. Seega olengi terve tänase päeva pm lebotanud ja pikutanud.
Kui homme ka haiglane olen, tahavad, et ma arstile läheks. Aga ma eelistaks niisama terveks saada. Sest ma ei usu, et see on midagi tõsist, lihtsalt tavaline külmetus. Köhin ka.

Informatsiooniks, et J ei ela üksi. J elab koos teise J'iga. Naissoost J'ga. Ning naise kahe lapsega. Praegu küll neid põngerjaid siin pole, nad sõitsid ka vaheajaks isa juurde kuhugi. Ehk siis naine J on ka lahutatud. Aga suvel kui me tuleme siia 7!!!!! nädalaks, siis on kõik põngerjad kodus. Huhhhhhh.

Homme on mul vaba päev. Ehk siis teie mõistes täna, pühapäev.
Arvatavasti passin jälle niisama toas. Noh oleneb muidugi mis teised teevad ning kuidas tervis ja ilm on.

Üritan homme teha posti elu-olust. Olen natuke asju üles märkinud, oleks aeg neist ka lõpuks kirjutada.

Ning sellele mõtlesin ka, et kas te eelistaks kui ma teeks poste "Outfit"(mitte et mul iga päev mingi üli coolid kostüümed oleks) või jagaks niisama teiega oma oste või kirjutaks ostudest või paneks pilte või jätaks selle üldse ära ?

Take care !

2 comments:

  1. oi aga vaata, et sa ikka ilusti terveks saaksid!
    ja mina olen küll huvitatud igasugustest su ostudes, piltidest,ümbrusest jne;D:D

    ReplyDelete
  2. jaaa, kirjuta nii palju ja nii paljudest asjadest, kui sul aega on ;)

    ReplyDelete