Pages

Tuesday, April 5, 2011

Nädal pildis.

 Kodus, ning kõik see nodi pidi mu kohvrisse ära mahtuma :P
 Lennujaaaam
 Mu Saksa sõpad:Merita, Lisa, Victoria, Marie(tema oligi mu toakaaslane), Sascha(Ainus poiss, kes meil oli)
Thta's the gift bag :)

 Rand campuse juures
 Pool campusest. Vasakpoolses majas olid tunnid, parempoolses oli ühes küljes söökla.
 Peahoone.

 Cookies !!!


 Neljapäevane tunnitöö.

 Haa, see on kõige lahedam politsei ever! Ta käis meile loengut pidamas, ja no naera herneks.


 Ma ei saanud küll just kõige paremat pilti, aga see peaks olema Ground Zero. Ehk siis endine World Trade Center. Sinna ehitatakse nüüd uut mälestusmärki vms.
 Praami sõit.


 Mu lemmiksakslased(alustades vasakult): Vera, Victoria, Merita ja all Lisa :)))


 Selliseid "parklaid" leidub nii mõneski kohas. Et ülemisi autosid kätte saada, peab alumise nihutama ja alla laskma jms. Nagu see puzzle mäng, kus on üks koht tühi ja pead pildi kokku saama. Neid parkalid kasutavad inimesed, kes väga tihti oma autoga ei sõida. Sellega kaasneb mingi teatud summa kuumaksu, pluss kui sa tahad oma autot ülevalt kätte saada ja välja võtta, pead ka u 10 doltsi maksma. Seda just kõige ülemise rea puhul.
Top of The Rock ehk siis Rockefeller Center.





M&M store !!!! See oli nii suur, mitme korruseline ja sealt võis leida tõesti kõike.Loomulikult M&M teemalisi.




Suveniiripood
Times Square



Maci's oli suur lillenäitus. Ja suure all pean ma silmas tõesti SUURT.
Meie tuba koolis.
Selliste bussidega läksime reedel kodudesse. Muidugi kõik ei sõitnud bussiga. Osadele tulid vanemad kooli järgi, osad pidid lendama.
Victoria ja Sascha :)
Nemad ongi mu põngerjad H ja A.(H peal, A all)

3 comments:

  1. Heheee.. See politseinik näeb täpselt selline välja, nagu igas teises ameerika filmis :D

    See on ikka nii lahe, sa teed midagi niiii erilist ja teistsugust.
    Aga sa oled kohutavalt kaugel :(

    Aa ja need sakslased, kes seal kõik omavahel omas keeles suhtlevad ja sind omapäi jätavad.. nad lihtsalt üritavad eirata fakti, et sa oled Saksamaal Staar. Nad kardavad, et muidu neid ei märgata sinu kõrval xD

    ReplyDelete
  2. Kulla Maarja,
    See kõik on nii võimas!
    Kõike ilusat ja vahvaid päevi seal kaugel Sulle!
    Ma nii kallistaks Sind praegu, kui saaks:)
    Mõtlen Sulle,
    A.

    ReplyDelete