Pages

Wednesday, October 12, 2011

Lisa

Oleks lausa viimane aeg kirja panna viimase kuu sündumused ja niisama eluolu.
Ma tean, et kuu aega hiljem asju kirja pannes pole miski nii efektne kui seda õigel ajal tehes. Aga parem hilja kui mitte kunagi. Ning mu peamine eesmärk on ju siiski seda siin iseendale pidada.

Sept 13 lendas Lisa mulle külla. L on mu saksa sõbranna, kellega kohtusime au pairi koolis kui Ameerikasse saabusime.
Oli väga tore ja busy nädal. Algne plaan oli nv NY minna, aga meie "diivan" ütles viimasel hetkel üles ja uut ööbimispaika me leida ei suutnud. Seega veetsime siiski nv Bostonis.
Aga pildid on paremad kui mu igav jutt.
 
  
Kas keegi teab, mis see on ? 
Kodune Lisa juuksurisalong:)
  
Lisa uued targad pidžaamapüksid.
Turistid Harvardis.
 

 
Käisime Ivonne juures Mexico päeva tähistamas:)
Hah, teate kui lahe asi see on! Me küll valisime natuke vale aastaaja selleks, aga siiski, üli äge!
 
 
 Charles River mirror
 Pühapäeval käisime Red Soxi mängul. Mu elu esimene pesapalli mäng. And I'm loving it ! Isegi vaatamata sellele, et ma mängust midagi aru ei saa ja enamus ajast jälgin niisama inimesi. Aga see feeling. See on nii kodune ja nii soe! Kui kõik koos laulma hakkavad ja püsti kargavad ja kaasa elavad ja ohh...

No comments:

Post a Comment