Pages

Saturday, October 8, 2011

Vähemalt 10 korda...

Vähemalt 10 korda olen blogi lahti teinud ja mõelnud,vaadanud.
Vähemalt 10 korda olengi jäänud lihtsalt mõtlema ja vaatama.
Vähemalt 10 korda olen tahtnud kirjutama hakata.
Vähemalt 10 korda on olnud tunne, et liiga palju on kirjutada.
Vähemalt 10 korda on olnud tunne, et midagi pole kirjutada.
Vähemalt 10 korda on olnud tunne, et kui õigel ajal jätsin tegemata, on nüüd juba hilja.
Vähemalt 10 korda on olnud tunne, et ma ju siiski peaks. Iseenda jaoks.
Vähemalt 10 korda on olnud laiskus.
Vähemalt 10 korda on olnud liiga kiire.
Vähemalt 10 korda olen olnud liiga väsinud.
Vähemalt 10 korda olen vaba aega magamiseks kasutanud.
Vähemalt 10 korda pole olnud lihtsalt õiget tuju.
Vähemalt 10 korda on tekkinud lootusetuse tunne.
Vähemalt 10 korda olen tahtnud end käsile võtta.
Vähemalt 10 korda on see ebaõnnestunud.
Vähemalt 10 korda olen mõttes kirjutanud.
Vähemalt 10 korda ongi see vaid mõttekirjutiseks jäänud.
Vähemalt 10 korda olen selle postituse jooksul minutiks mõtlema jäänud.
Vähemalt 10 korda teen seda veel.
Vähemalt 10 korda olen tahtnud punast risti vajutada.
Vähemalt 10 korda on tundunud see kõik mulle nii rumalana.

Vähemalt 10 korda 10 on sada.

No comments:

Post a Comment