Pages

Friday, October 21, 2011

Paranormal activity 3

Käisime just antud filmi vaatamas.
Ma polnud varem sellet kuulnudki, sest Eestis neid vist üldse ei näidatagi. Igatahes peaks tegu olema (olgu, ongi) õudukaga. Aga natuke teistlaadi õudukaga. "Home video". Paremat moodi ei saagi kirjeldada.
Närvikõdi. Naer. Närvikõdi.
Kui kellegil huvi, siis internetist leiate kindlasti vanemad osad ka üles.
Mulle isiklikult meeldis. Kuigi lõpp rikkus asja ära.
Ja kui kellegil tekkis küsimus, kas tegu on ikka filmiga või tõsieluga(nagu mul endal kui trailerit vaatasin), siis tegu on siiski väljamõeldisega.

2 comments:

  1. mulle õudukad ei sobi üldse ikka:S, aga kõige õudsam, mida ma näinud olen või mis mulle ikka kõige õudsam tundus oli parnormal activity 1 (ma arvan et ülejäänusid osasid ei tasu mul ikka üldse vaadata:))

    ReplyDelete
  2. Hah, mu sõbranna ütles, et esimene oli kõige õudsam.
    Peaks ka mingi aeg esimesed kaks osa ette võtma.'

    Mu meelest oli see nii naljakas:D No, õudne ka, aga selline piinav ja ärevust tõstev. Närvikõdi on parim sõna.

    ReplyDelete