Pages

Thursday, June 21, 2012

Kõik üleliigne hakkas sulama

Pealkiri pole niisama tühi loba. Ilm otsustas 35 soojakraadiga otsaette virutada, tõstes niikuse taseme 50% ja sulama hakkas see üleliigne kiht mu kehal. Pekk.

Kuna mu toas AC puudub, on siingi paras 30 C sooja. Tuled dušši alt, lähed dušši alla. No olgu, reaalsuses ma selline raiskaja siiski pole. Aga just see oleks koht, kus veedaksin praegu oma vaba aega.
Õnneks näitab ilmajaam, et selline kuumus kestab vaid paar päeva ja siis tuleb värskendav vihm peale.
Ilm ilmaks.

Olen see nädal "puhkusel". Lapsed läksid isaga juba suveks Pennsylvaniasse. Esmaspäeva varahommikul lendan Baltimore, korjan need kaks piigat peale ja edasi lendame Kentuckysse.  Kaks nädalat seal, siis uuesti Pennsylvaniasse, kuu aega laagrit ja augusti algul tagasi Bostonisse.  Nii palju siis vabast suvest. Töötan rohkem kui terve aastaga kokku.
Pool augustit olen siiski vaba, seejärel kuu aega tööd ja ongi kogu moos. Pillid kotti, peatükk kinni ja tagasi koju.

Programmi pikendusega seoses pidin veel 3 "ainepunkti" koguma.  Nii veetsingi möödunud nädalavahetuse koolis. Kolme päevaga 25 tundi tarkust. Neist teine päev koguni 12 tunnine päev. No see oli hullem kui töö(võttes arvesse et olin tollel nädalal tööl rohkem kui muidu. Lastest oli kahju, nood nägid oma ema vaid hommikuti tunniks ajaks). Hommikul kell 5 üles, et jõuda pesema, riidesse, bussile,  metroole ja veel teiselegi metroole. Kõik vaid selleks, et olla koolipingis kell 8 ähvardusega, et iga hilinenud viie minutiga lisandub kodutööd tunni jagu. Mis sa arvad, kas see ähvardus ka tõele vastas? No muidugi mitte. Ja mina, kes ma kogu oma kooliaja olen püüdnud viilida ja nihverdada, et unetunde oleks ülekaalus võrreldse koolis veedetuiga, läksin õnge ja vottak, lõpptulemusena olin korrakski kohusetundlik õpilane.
Samas ei saa kurta. Igava koolis passimise asemel tuiasime enamus laupäevast ja pühapäevast Bostonis ringi ja ammutasime tarkust. Noh, kas ka reaalselt ammutasime või mitte, see on omaette küsimus.

Hammastest üritan ka õigepea kirjutada. Tõsi ta on, valgenduskuur sai läbi ja tahaks siis isegi teada, kas mõjus või mitte.

Kolimismurele veel lahendust ei leidnud. Panin talveriided rõõmsalt tagasi kappi ja tegelen sellega uuesti augustis kui Bostonisse naasen.


Ahjaa, Jaanipäeva tahaks, oiii kuidas tahaks !!!!





No comments:

Post a Comment