Pages

Thursday, June 14, 2012

Palju on vähe, vähe on palju

Mul on selle aasta ja kopikatega  omajagu asju kogunenud. Riideid, jalanõusid, kosmeetikat, raamatuid ja muud jama. Mõtlesin, et tark oleks ehk asju saatma hakata. No näiteks talveriideid, mida mul ju enam vaja ei lähe. Vaatasin nad eile kõik üle, et ehk raatsin siia jätta, aga ega ikka ei raatsi küll. Arvan, et soodsam and siiski koju saata kui uuel talvel uued soeatada. Ei saanudki siinseid asju ju palju kanda, polnud meil õiget talvegi.
Käisin siis postkontoris uurimas, kuidas kõige soodsam oleks. Ja ega soodsast nihverdamisest ei saagi juttu olla. 10 poundsi(4,5 kg) eest küsivad üle 70 dollari, mis teeb 56 euri kanti. Tere talv. Nojaa, olen ennegi pakke saatnud, kallim neist läks maksma üle 30 dollari, mis oli emale sünnipäevaks.
Nüüd ma  ei teagi jällegist.
Kas tulla koju lausa 3 kohvriga? 2 on nagunii garanteeritud. Sellega seoses peangi uue kohvri ostma. Äkki osta siis hoopis 2-3 ?  Üks lisapagas maksab ise umbes 70 dollari kanti(oleneb ehk lennufirmast?), pluss siis uued kohvrid.

Keegi juhuslikult Eesti ei rända lähiajal ja ei tahaks mu talveriideid ning mõnda nipet-näpet kaasa võtta?  Ma ristiks selle inimese elupäästjaks, rahakotipäästjaks.

Igati jama selle asjaga. Kolimine maad mööda on ikka elujagu lihtsam. Vups-vups asjad prükkaritesse, kastidesse, olgu neid siis palju tahes.
Üle lombi maksa end aga seaks.

3 comments:

  1. Mina kui vanem inimene soovitan sul ikkagi koju saata asju, kui hakata mingeid kohvreid ostma, mis võivad veel ümberistumistega kaotsi minna!

    ReplyDelete
  2. No aga saates on minumeelest risk veel suurem, et kaduma asjad lähevad...
    Mina ostaks lisakohvri(d) ;)

    ReplyDelete
  3. Saatmisega on riskid kõvasti väiksemad, see on fakt. Kohvrite kadumine ja enam mitte enam kätte saamine on väga levinud, mõnel isikul lausa iga reisi ajal.

    ReplyDelete