Pages

Monday, July 9, 2012

Lähme laagrisse

Jõudsime lõpuks omadega Pennsylvaniasse.
Mäletatavasti veetsin eelmine aasta siin terve suve. Buu-huu, eksole. See aasta oli algselt  kokkulepe, et saan suve vabaks ja ei pea lastega Penny kaasa tulema. Paraku asjaolud muutusid, sest nad lähevad laagrisse ja H'l on kedagi üks-ühele kaasa vaja. Mul oli küll võimalus loobuda, aga kuidas ma ülten ära millestki, mida ma tegelt ju olen palgatud tegema.  Pealegi, mis mul siis Bostonis ikka 2 kuud teha on kui kõik teised töötavad. Olen siis parem kasulik, saan ehk uusi tutvusi ja uue kogemuse.
Nii alustamegi homme nelja nädalase laagriga. Hommikul lähme ja õhtul tuleme.
Täna käisime laagriga tutvumas. Tõsiselt, ei leia sa eluski Eestis sellist laagrit. See on lihtsalt nii suur ja põhjalik. Kardi rada, laser tag, bassein, järv, kanuutamine, võrkpall, tennis, korvpall, võimla, zipline-see on vaid osa sellest kõigest. Lisaks päevalaagrilistele on ka laagrilised, kes veedavad kogu suve seal.  Noh, täpselt nagu filmides, tõeline Ameerika laager. Ja lapsevanematele on vaid 1-2 külastuspäeva kogu suve peale.
Eks need summed, mis vane mate rahakotist välja rändavad on ka vastavad.
Homme alustame ja 3ndal Augustil on viimane päev. Wuhuu, seejärel lendan tagasi Bostonisse, kus on mul 3 nädalat lastetu aeg. Tulge külla !

Täna oli aga K'l(hostisa elukaaslase tütar) sünnipäev ja käisime selle puhul Jaapani restoranis söömas. Pikema lobata näitan teile parem pilte ja ütlen, et šõu oli äge ning toit oli maitsev.








No comments:

Post a Comment