Pages

Tuesday, July 12, 2011

NYC 1

Esimesse päeva mahub sõit, vaimustus hotellitoast, tutvumine financial districtiga, jalutuskäik ümbruskonna vaatamisväärsustes, ja mõnus relax ookeani ääres pargis.
Ground Zero. Kas te kujtate ette, et nende kahe augu asemel oli kunagi WTC ? Ja milline töö seal päevad/ööd, no sõna otseses mõttes 24/7, käis.

 Ma ei anna pead, kas see oli St. Paul's kirik v mitte. Igatahes tuli sealne turvatöötaja mu juurde, võttis mu kaamera, jalutas sellega sinna päris ette, kuhu muidu tavainimene minna ei või, pani tuled põlema ja tegi pilte. Siis tuli tagasi, käsutas mind sinna ette seisma ja jäädvustas ka mind. Seejärel andis kaamera tagasi ja jalutas ära. Ju talle siis meeldis mu kaamera ja järelikult mina ka.








 Ma tegelt ka tahtsin lindu fookusesse saada.




 Lemmikpoos, küll näete veel.
















 Selline peaks ground zero lõpptulemus välja nägema.

No comments:

Post a Comment