Pages

Saturday, July 2, 2011

Pennsylvania

Maailmatoredad 2 nädalat on möödas, Boston on möödas, NYC on möödas. Pennsylvania on ees.
Mul on nüüd nii palju materjali kogunenud nendest nädalatest, et ei teagi, kust alustada. Aga kusagilt peab otsa lahti tegema. Ja arvata võib, et saate näha mustmiljon pilti, sest need ju mulle meeldivad.  Ja kuna mul siin sõpru veel pole, peaks idee poolest aega rohkem kui küllalt üle jääma. Ning ausalt ega ma nende sõpradega vist väga vaeva ei hakkagi nägema, sest jään ju siia vaid kaheks kuuks.
Aga eks näis kui kiirelt ma oma blogirajale tagasi jõuan ja kõik kirja saan pandud. Mul on ju suurepärane oskus aega lihtsalt tuulde saata ja mitte midagi teha.
Nüüd teatati mulle aga, et lähme mingisse kenasse kohta sööma. Peaks end siis vist valmis sättima.

Püsige lainel:)

No comments:

Post a Comment