Pages

Saturday, July 30, 2011

U drive me crazy, America!

Sain täna oma kirjad, mis Bostonisse kuu jooksul saadetud olid. Päris posu oli neid. 6 kirja on seotud mu haiglas olekuga. Mäletate?
 Ja no tere mõistus. Kõik on arved. Üks arve näitab summat 180, millest 35 doltsi lükkas mu kindlustus tagasi, et pean ise maksma. Siis on jällegi arve kindlustuselt, et nad maksid mingisugune 35 doltsi. Arve summaga 2400(!!!), kust mu mõistus loeb välja nagu kindlustus oleks maksnud 2350 ja mul palutakse maksta 50.  Aga kindlustuselt selle kohta arvet pole, et nad oleks selle kinni maksnud.
Ja siis veel  arve summaga 1900 dollarit. Ning arvake ära, mille eest!? KIIRABI SÕIDU EEST! Mul jäi karp lahti. Üle 20 000 krooni sõidu eest, mis oli 4 miili pikk! Nagu miskuradimõttes !?  Baas hind 1500, kuhu liideti juurde 4 miili eest 40 doltsi, lisaks hapniku eest 60 doltsi ja cardiac monitor 180 doltsi eest! Ning muidugi veel minbgi käibemaks või mis iganes.
Ja nad väidavad, et mu kindlustus ei taha seda maksta. Põrgupärasltmidakuradit! Nii marru ajab, et mitte midagi aru ei saa ja kõik on mingi saja erineva kirjaga.
Prrrrrrr.
Küsin õhtul J käest abi ja loodan kogu hingest, et mu kindlustus siiski maksab kõik kinni :(((((

RÖÖVLID, ma ütlen !!!!!!!!!!

1 comment:

  1. Oi..ma tean mida sa tunned..see kindlustuse teema on eriti haige..

    ReplyDelete