Pages

Wednesday, July 6, 2011

Teate mis...

Teate, ma avastasin täna, et tunnen tõsiselt puudust lugemisest. Just eesti autorite teoseid tahaks lugeda. Näiteks jäi mul pooleli "Minu" sari. Ja Dakil on uued raamatud, mida ma kangesti lugeda tahaks. Noh, neid on veel. Ma ei teagi kohe mida teha. Ei tea kas amazonis on neid ? Peab tsekkima. Äkki on mõttekas hoopis see readeri asi osta ?
Võtsin täna raamatukogust mingi raamatu, et no proovin. Homme viin tagasi. Pole minu maitse. Ja üleüldse ei näe siin raamatud väljakutsuvad välja. Minu jaoks on välimus just oluline, sest selle järgi ma enamjaolt oma järgmise ohvri valingi.  Ja antud raamatukogus on üsna väike valik ka. Pean homme uuesti õnne proovima.

Niisiis, äkki on vabatahtlikke häid ja toredaid inimesi, kes tahavad mulle raamatuid kingiks saata :D ?

Edit: Tsekkisin siis mina seda amazone kinlde asja. Ja neil pole eesti keelseid raamatuid. Mõhh. Ja neid raamatuid mida ma tahaks, pole ka müügis paberkandjal. Po-po-pointlesss.

No comments:

Post a Comment