Pages

Monday, August 1, 2011

Elu pildis

Olles täpsem, elu viimase kuu jooksul.



J uus auto. Siin oli ta vist alles 10ndat päeva tema käes, ja kes sõitis, kes sõitis? Muidugi mina. Üldiselt sõidan sellega siis, kui van on kasutuses v J niisama ütleb, et võta see. Muidugi palub alati ettevaatlik olla.
Siis kui lõbustuspargis käisime. Ning mega kuum päev oli. Soojakraade oli üle 40 ringi julgelt. Lihtsalt niiii palav oli. Higi ainult lahmas. Ja sel samal päeval oli kuumarekord linnas, kus me ülejäänud nädala Kentuckys olles veetsime. Väidetavalt oli seal tol päeval 50 kanti lausa. Metsik, ma ütlen.
Diamondback- sealne kiireim ja kõrgeim. Väidetavalt 70 meetrit, 130 km/h. Aga ega oli hull küll. Ma hoidsin enamus ajast silmi kinni kui ikka väga kõrgelt alla tuhisesime. Aga samas, pagan, kui äge !
Invertigo- minu jaoks oli see kõige hullem.Kiirus oli vaid 88km/h, tippkõrguseks 42 meetrit, aga see oli nii intensiivne. Küll olid otse, küll olid jalad taeva poole, küll liikusid tagurpidi. Huh, greisi. Õnneks oli sõit üsna lühike.
Kutsud farmist.

Tibulaaaaaaaaaa.

Supp. Tegelt ka, nii soe vesi oli seal. Ja kalad olid paganama julged, tulid ja togisid sind.


Käisime H'ga päevalillepõldu rüüstamas.










Mu praegune "kodutänav"
"Mis su probleem on?"



M'i kook nr 1
Ning M'i tegelik sünnipäeva "pidu" ja kook :)

No comments:

Post a Comment