Pages

Friday, May 20, 2011

Laisk Laisa

Olen juba neli päeva hoogu võtnud, et uus postitus teha.

Ja isegi praegu eelistaks ma hoopis tuttu minna(vaatamata sellele, et kell on alles 9.36! Täiesti uskumatu kuidas mu elurütm on muutunud), aga võtan end kätte ja ei lase olukorral liiga hulluks minna.

See nädal vist midagi erilist ei toimunud,
Laupäeval käisime tüdrukutega shoppamas seal. Ma armastan seda kohta. Tegu on siis shopingu "külakesega" kus KÕIK poed on outletid või vabrikupoed. Ehk siis hinnad on tunduvalt soodsamad kui muidu. Ja eriti tore on veel see, et enamjaolt on kõik tuntud ja muidu kallite firmade poed! Oeh, te armastaks ka seda kohta! Ja miks see küla on- sest tegu pole mitte ühe suure kaubanduskeskusega, kus on üks suur hoone jms, vaid kõik poed on eraldi. Nad kõik on küll üksteise kõrval ning ühes kompleksis, aga siiski pole nad ühenduses vaid järgmisse poodi saamiseks pead siiski õue minema. Oma silm on kuningas, ma ütlen!
Algselt mul midagi suurt plaanis polnud osta. Mõtteis kõlkusid vaid uued teksad. Mille ma muidugi ka sain, Levis, 25 doltsi! Pole paha, eksole!
Adidase poest ostsin 2 paari jalanõusid.
Ülemiste hinnaks oli 40 doltsi. Ma lihtsalt armusin neisse, nii mugavad ja nunnud ja head. Pealgi olid need viimane paar, täpselt minu suurus- ment to be, tegelt ka. No ei saanud ju ostmata jätta. 
Alumistes ma alguses kahtlesin. Samuti viimane paar, number õige, hind ERITI hea-10 doltsi!!!!! Niisama vaadates ei tundu nad just kõige ilusamad(tunduvad kuidagi vanaemalikud), aga jalas on tegelt päris lahedad. Ning mugavad. Aga eks see hind vist sai ikka saatuslikuks. Ja ega ei kahetse ju küll!

Ülejäänud ostudes polnud midagi väga erilist. Ühed lühkarid 20 doltsiga ja paar pluuset, hinnad jäid vahemikku 3-7 doltsi.

Laupäeva õhtul läksin D juurde, tegime süüa, mängisime Wiid ja olime niisama laisad ja paksud.

Pühapäeval käisime Bostonis aega surnuks löömas. 

Teisipäeval oli lastel nagu ikka lühike päev. Otsustasime seekord akvaariumi kasuks. Saime jälle tasuta sisse, sest D'l on ju liikmekaart. Kena !
Pidin natuke pettuma selles akvaariumis, sest ma vist ootasin midagi enamat. Ei no, kõik oli ilus ja lahe, aga midagi jahmatavat ju küll polnud. Noh näiteks suuuuri haisid vms. Aga muidu sai nt kalu katsuda. Panid käe vette ja nad ujusid sust mööda.
 Just nii saidki neid katsuda.
 Olen nii kergelt hiiglane.
 

Ilmad on ikka kehvad, sajab ja sajab, päikest ei näita üldse ja jube külm on ka. Keskmiselt on a'la 10 kraadi sooja vaid.

Mu desktopil ootab ikka veel nimekiri random asjadest, millest tahaks kirjutada. Millal ma küll jõuan.

Nüüd lähen aga tuttu, hommikul vara ju jälle üles. 

Teile aga tere hommikust !

1 comment:

  1. minu arust on su enamus postitusi sellest, kuidas sa jälle uusi asju ostad :D väga lahe!

    ReplyDelete