Pages

Monday, May 2, 2011

You are only exception

Täna sai täpselt kuu aega päevast mil ma siia, Newtonisse, saabusin. Oma uude koju, uude perre.

Teisipäeval käisime siis lastega kinos. Mina pidin sõitma, sest vanaema kardab siinset liiklust. Sain ilusti hakkama, vanaema pani kaardilugemisega(Gps'i pean ikka silmas) korra puusse, aga polnud hullu. Algul plaanisime tavalist versiooni minna vaatama, aga kuna aegu oli pm muudetud, siis läksime hoopis 3D'sse. Minu meelest oli väga armas ja naljakas film :) Soovitan soojalt! (Jutt käib siis filmist "Rio")
Pärast filmi läksime Cheesecake factory'sse sööma. Seekord tellisin kanatacod. Polnud just kõige paremad, aga käisid kah. Teist korda enam ei telliks.

Kolmapäeval arvas A, et on haige ja jäi koju.
Päeval kui H koju tõin, käisime jõe ääres parte toitmas.
Õhtul sain DD's  kahe tüdrukuga kokku. Daniela Saksamaalt ja Ivonne Mexicost. Rääkisime niisama juttu, tahtsime ühte puppi minna, aga no kuna ma olin ALAEALINE ja valetasin, et mul dokumenti kaasas pole, siis sisse me ei saanud. No ja Danielal polnud ka nagunii doki kaasas. Ta on muidu 22.
Üldiselt hakatakse pubides juba kella viiest dokumente küsima. Noh enne seda saad niisama sinna sööma minna nt. Minu meelest Eestis enne 9 kindlasti ei küsita ?
Aga muidu olid tüdrukud toredad.


Neljapäeval käsime vanaemaga shoppamas. Ostudest pajastin juba eelmises postis. Lõunat sõime väljas, otsustasime Mexico toidu kasuks. Minu sõin kana tortillat, mis polnud taas väga hea, sest enamus koosnes riisist.

Laupäeval kutsus Daniela mind Bostonisse. Kuna muud targemat nagunii teha polnud, siis viskaski M mind Daniela juurde ja meil läks õnneks, sest ei pidanudki rongiga minema, Daniela host dad läks ka Bostonisse, saime temaga sinna ja hiljem tagasi ka. Muideks, Daniel(host dad) on isegi Eestis korra käinud ja talle väga-väga meeldis.
Niisiis, me mingit suurt sihti ette ei võtnud, et kuhu minna, mida teha. Jalutasime niisama ringi, korra eksisime ära ja sattusime chinadowni. Aga õnneks oli D'l iphone ja sellega on ju orienteerumine lihtsamast lihtsam. Tahan ka!
Selliseid turistide "paate" näeb Bostonis väga tihti ringi sõitmas. Mulle pakkus vähemalt küll nalja kui esimest korda seda nägin.
 
Pilte väga ei teinud, sest kuigi hommikul tõotas tulla super ilm, siis päeval kadus ikka päike ära ja oli üsna jahe. Seega polnud isu ka kaamerat tihti välja kiskuda. Ja ega suurt vaadata ka polnud.
 Ja siiiiin ta on ! Minu esimene Ameerika hot dog, mis maksis 2.50 doltsi:)
Daniela

Käisime natuke shoppamas, ostsin vaid tennised, salli ja käeketid.
Söömas käisime ka Au bon pain'is.  Mm kui hea! Mul oli veel perelt saadud kinkekaart alles, seega kasutasin selle ära.
Maaaaaailma hea sai!!!!! (Hind oli vist 2,69)
Mandariini-kana salat(6,69 doltsi)

Õhtul kutsus D mind oma koju peole. Nimelt läheb nende vana au pair esmaspäeval ära ja ta korraldas suure peo. Üldiselt polnudki väga viga. Kõik olid muidugi au pairid. Paar tuttavat nägu isegi.
Lõpus muutus pidu aga üsna vaikseks ja igavaks, seega tulin 11 paiku ära.

Täna, pühapäeval, oli mu teine LCC meeting. Kutsusin D endaga kaasa, ta oli muidugi kohe nõus. Seekordne üritus oli kanuutamine. Muidu oli täitsa tore, aga meie "paadis" oli üks Ukraina neiu, kes no... oli loll. No tõesti oli. Polegi paremat sõna ta kirjeldamiseks. Ja kui häiriv ta oli. Ning lärmakas. Appi. Ja ta rääkis vene keelt. Meiega suhtles muidugi inglise keeles.
Oeh. kuidas üks inimene ei saa aru, et kui tahad vasakule keerata, pead aerutama paremal pool.
Mul on hea meel, et see oli ta viimane LCC meeting ja arvatavasti ei pea ma teda enam kunagi nägema :)))
Isegi D ütles, et ta oleks ta ära killind kui võimalust oleks.
See keskmine oligi see annoying neiu.

Koju tulles käisime D'ga väljas pizzat söömas ning hiljem sõidutasin ta koju.

Just lõpetasime õhtusöögi, varsti peame M'iga oma iga pühapäevase meetingu ja siis tuttu.
Magasin eile öösel nii halvasti. Olin juba poole seitsmest üleval, sest H ärkas ja ma ju kuulen kõike, mis siin toimub. Uimerdasin siis tükk aega ärkvel, mingi aeg õnnestus uuesti uinuda. Aga ega siiski ei saanud korralikult magada, ikka olin vahelduva eduga üleval. Halba unenägu nägin ka.
Ja mu arvuti paneb näkku. See ei lae enam. Mul on umbes täpselt 34 prossu akut ja edasi ma ei tea mis saab. Niiet ärge imestage kui ma ära kaon. Sest ma tõesti ei tea, mis sel nüüd häda on.


Homsest peaks algama mu täiesti iseseisev nädal, loodame parimat !
Take care !


Ps! Vahetasin blogimise kella ka ära. Varem näitas see Eesti aja järgi, millal olin postituse teinud, nüüd aga minu aega. Ma arvan, et nii on asi natuke loogilisem ja parem :)


Edit: Ma ei julge praegu oma voodist liikuda ka, sest Mr Q otsustas uuesti laadima hakata. Äkki ta niisama streigib ja polegi katki?

No comments:

Post a Comment