Pages

Sunday, May 1, 2011

Raha tuleb, raha läheb

Teen siis nüüd ühe lubatud shopingu postituse ka lõpuks ära.
Hoiatan ette, et kui kedagi selline teema ei huvita, jätke aga südamerahuga vahele;)

Üldiselt on muidugi riiete, jalanõude, elektroonika jmsjms hinnad tunduvalt odavamad kui Eestis. Eriti hea on veel kui satud aledele või külastatd outleti poode.

Minu seinised ostud on siiski põhinenud vajadusel, mitte WAO efektil. Noh, eks mõned sellised ägedamad on ka juba sisse tulnud, aga üldiselt olen üritanud osta vajalikke asju, sest ma tõesti ei võtnud ju palju riideid kaasa.
Kõigist ei hakka pilte muidugi panema.


 Kummarid,(mis sai ostetud juba väga ammu, siis kui ainult sadas ja sadas) täiesti-täiesti tavalised, hinnaks oli u 20 dollarit.(Marshall)
 H&M tennised. Alumised valged on mu praegused lemmikud jalavarjud. Tänu sellele on need juba üsna läbi kantud ja pole enam nii ilusad kui algul. Ülemised lillelised ostsin täna Bostonist. Mõlema hind 12 doltsi.
Ülemised sandaalid maksid 7 doltsi(Filene's Basement), alumised 13 doltsi, mis on ostetud tüüpilisest jalanõupoest,umbes nagu meie Walking.
Lisaks neile on ka ühed tavalised flip-flopid, mida niisama jalga torgata. Rohkem vist jalanõude poole pealt pole. Ühed nunnud papud ootavad mind veel Targetis ja uued mustad baleriinikad peaks ka muretsema, sest praegused hõõruvad vastikult.

 Selle koti ostsin ka suht algul, sest mul lihtsalt polnud head kotti, kuhu vajalikud asjad ära mahuks ja mida ei peaks õlal kandma. Nüüdseks on sellest saanud mu igapäevane kott. Täiesti asendamatu. Hinnaks oli vist u 20 doltsi.(Target)
Selle ostsin alles paar päeva tagasi. Kuna mul oli nagunii plaanis osta üks suveka välimusega kott, siis seda nähes oli valik tehtud. Pealegi hind, 8 doltsi, oli ka üli hea. (Gap Outlet)
 See kampsik oli ka mu üks esimesi oste. Hind 15 doltsi. (H&M)
 Mu praegune lemmik, millele on kahjuks juba auk varrukasse tekkinud. Aga hind oli vist u 11 doltsi. (Forever 21)
 Ning see kullake on mu uusim kamps/jakk. Ning ma ei saanud seda lihtsalt ostmatta jätta, sest esiteks oli see seljas nii mõnusalt pehme ja teiseks, kammoon, selline firma ja niiii hea hind. Hind 22 doltsi.(Filene's basement)




Lisaks neile leiab veel kapist ühe H&M'i jaki vms, mis ei jäänud pildile ilus, tolle hind oli u 15 doltsi; ühe Forever 21 kampsu/jaki(ma ei tea kuidas neid kõike nimetada, vist kamps on ikka parim sõna, kuigi nad pole villased ega ms), mis jäi ka pildile väga inetu, seljas on aga huvitav, hinnaks 11 doltsi; valge pusa, miillel peal Los Angeles, hind oli vaid 6 doltsi; Nike lukuga hall pusa(millest ma unustasin pilti teha), hind vist u 15 doltsi(!!). Viimane pärineb mu Penny shopingust, kui ostsin enamus asju sporidpoest, kust leidsin ülihea allahindluse leti; Ning veel üks Forever 21 jakk, millest unustasin samuti pilti teha, hind oli 25 doltsi.

Need kaks üsna sarnast toppi/kleiti(kuigi kleidina neid kanda ei saa, sest esiteks paistavad need nata läbi ja suts lühikesed on ka) on mu nunnuimad ostud. Pärinevad ka Penny shopingust. Ostetud on need ühest ja samast poest, kus oli kampaania, osta üks, saad teise penni eest(ehk siis pm sendi eest) ! Ehk siis muidu oleks need kokku maksnud u 45 doltsi, mina sain 23 doltsiga.(Wet seal)

Mu ainus seelik garderoobis, pärit üleeilsest shopingust. Hind 7 doltsi (Filene's basement)
Mu ninnu-nännu pluuse, Jällegi, pildilt pole eriti midagi aru saada. Aga seljas on selline mõnus. Poodi ma ei mäleta, hind oli u 16 doltsi.
 

See maika on ka mu üleeilne ost. Hind 7 doltsi (Old Navy).

Peale selle maika ostsin veel ühe Puma musta maika, mille hind olki 10 doltsi.(Marshall)
Lisaks neile olen ma veel nii mõnegi maika ostnud. Hinnad on jäänud vahemikku 3-7 doltsi.

Lisaks veel 2 Adidase jooksu särki, hind oli kummalgi u 14 doltsi. Need ostsin samuti Pennys olles.
Pennyst ostsin veel ühed Nike puuvillased põlvpüksid, millega hea nt jooksmas käia. Hind oli 14 doltsi. Nüüd aga tunnen, et ostsin natuke liiga suured. Aga ega seal valikut ka polnud, need olid ainukesed ja tol hetkel need ju istusid ideaalselt.
Kõik need "spordi riided" olid eelpool mainitud spordipoest, kus olid allahindluse lett.
Üleeile ostsin veel ühed Adidase lühikesed trenni-jooksu püksid, hind 12 dolts (Marshall.

Muidugi olen ka pesu ostnud, aga no pilte muidugi ei hakka panema. Lemmikpesu Calvin Kleinilt ostsin üleeile F basementist. Nii mugav ja hea ! Rinnakate hind oli vist 12 doltsi ja püksikute hind 6 ja 7 doltsi. Liiga hea, et tõsi olla, eks !
Victoria Secretsist ostsin ka kord 5 paari püksikuid 25 doltsi eest.

 Käevõrud, mis ostin täna Bostonist. Hind kummalgi 4 doltsi. (H&M)
Sõrmused ostsin Pennys olles. Hind 6 doltsi. (H&M)

Paar salli olen ka ostnud, American Eagle kirju sall, hind oli 22 doltsi; 2 H&M salli, üks on ruuduile, hind oli 3 doltsi ja teine on valge, mille ostsin täna, hind 10 doltsi.
Ja uued päikeseprillid ostsin ka, aga ma suutsin need täna ära lõhkuda. Need vedelesid mu voodi peal ja kui ma siis korra kiiruga siia hüppasin... krõks ja katki nad olidki. Mõlemad sangad küljest ära. See tähendab vaid üht, peab uued päiksekad jälle ostma.

Eks neid asju ole veel üht koma teist. Tundub et üpris palju, aga ega selga pole ju ikka midagi panna ja koguaeg on tunne, et ikka oleks seda ja seda veel vaja. 


Üldiselt on poodide valik suur. Väga erinevates hinnaklassides ja muidugi kvaliteet on seinast seina.

Marshall ja F Basement on sellised poed, kus müüakse heade brändide riideid jms palju odavamalt. Ma pole veel uurinud, et kas need on nagu kaupluste ülejäägid või kuidas see asi neil toimib.  Igatahes neist kahest leiad nt Calvin Klein, Ralph Lauren, American Eagle, Fitch, Billabong, O'Neil, Guess, Nike, Adidas, Puma ja palju teisi. No sealt võib tõesti leida kõike.

Wet seal, Forever 21, H&M, Old Navy  ja paljud muud taolised poed on üsna hea hinnaga ja neis leidub tõesti ilusaid riideid. Nooruslikud ja värvilised :)

Tähele tuleb ka seda panna, et kui vaatad kaubal hinda, siis sellele pole lisatud käibemaks. Seega kassas makstes tuleb hinnale veel natuke otsa. Mis on  ju Eestist üsna erinev, sest meil on hinnas juba käibemaks ju sees.

Ning muidugi see, et alati kuuled "How are you". Aga no see on IGAL POOL nii. 
Lisaks ei ole midagi imestada kui müüja alustab sinuga vestlus. Nt kui ma New Yorgis VS'is maksma läksin, küsis teenindaja mult kohe, et kust ma pärit olen ja mis ma Ameerikas teen.
Poole tunni pärast kui läksin SB, küsis sealne teenindaja samuti, et kust ma pärit olen. Ning ta isegi teadis kus Eesti on ja et meie pealinn on Tallinn:) 

Kui esimest korda J'ga süüa läksime ostma, siis hakkas ka sealne müüja minu kohta pärima.
"Kas ta räägib inglise keelt" küsis teenindaja tasa J'ilt. Hakkasin kõva häälega naerma. Samtui ka J. See vestlus venis natuke pikemakski. Lõpuks arvas naine, et peab nüüd Eestisse reisima.


Vot nii. Edaspidi üritan teid oma ostudega jooksvalt kursis hoida kui soovite :)

2 comments:

  1. Raha tuleb, raha läheb. Same here :D

    ReplyDelete
  2. Eksole, päris hirmus tegelt. Peaks ikka kokku hoidma hakkama, aga suvi ju tuleb ja suve riideid oleks ka vaja. Ja siis veel seda ja seda ja seda. Oeh:D
    "Kui mul oleks miljon krooni..... jääks väheks veel"

    ReplyDelete