Pages

Wednesday, May 4, 2011

Your surrender

Vaatamata sellele, et meeleolu täna hommikul oli  meie majas väga cranky ning ilmgi kiita pole, olin ise vähemalt tubli ja tragi. Saatsin lapsed kooli, käisin koeraga väljas, tegin tund aega kodus trenni, käisin pesemas ja sõin hommikust:)



Üldiselt on mu esimene iseseisev nädal väga hästi läinud. Isegi M kiitis mind.
Esmaspäeval midagi erakordselt huvitavat ei toimunud.

Eile, teisipäeval, läksime lastega pärast kooli loomaaeda. A sõber O tuli ka meiega kaasa.
Loomaaed ise ei olnudki midagi erilist. Mitte liiga väike ja ka mitte liiga suur. Täiesti paras, et kulutada seal kaks tundi.














Aga liiklus oli see, mida ma pisut põdesin. Õnneks on mul sõber gps.
Sinna sõites mõtlesin, et hea idee oleks ju hääl peale panna. Ja kas ma oskan siis mingit Aafrika keelt ? Arvatavasti keegi lastest oli seda natuke näppinud, aga polnud hullu, jõudsime ilusti kohale.
Tagasi sõites vahetasin keele inglise peale ja asi kohe poole parem. Kuna me hakkasime sealt liikuma u 4.20, muutus liiklus üha hullemaks. Tööpäev hakkas ju lõppema ja kõik tahtsid koju pääseda. Ning peale selle viis gps mind läbi Bostoni kesklinna. Mis tegelikult polnudki väga hull. Aga kui ma peaks ilma navita sõitma... ma ei sõidakski:D
Igatahes, jõudsime koju 5.15 ja ma olin ÜLI rahul ja nii uhke enda üle :))  Seega, koju sõit võttis aega pea tund, kuid sinna sõitsime vaid poole tunniga.  (Minnes me muidugi ei läinud ka läbi downtowni'i vaid lõikasime kusagilt otsemat teed)

Ühtul käisime kõik koos süüa ostmas.
Ja kui ma siis õhtul pea patja sain, magasin vist küll sekundi pealt.

Täna midagi erilist plaanis pole. Õhtul lähen võibolla välja, aga ei tea, eks paistab.
Homme peaks tüdrukutel pikk päev koolis olema, aga millegi pärast on hoopis lühike. Oeh, that's bad for me.
Ja ma ei saa aru, mis mu arvutiga toimib. Tujutseb vist. vahepeal laeb, siis jälle ei lae... ei tea.

Ja varsti on emadepäev! Ning ma ei tea mida teha selle puhul. On kellegil mingeid häid ideid muga jagada ??


Musi:*

1 comment:

  1. nom-nom, see hommikusöök tundub niiniii hea!!!
    ja sul on niii palju lahedaid uusi asju!
    ja su lapsekesed on ka niii armsad!

    ole tubli! :)

    ReplyDelete