Pages

Tuesday, May 31, 2011

Päev rannas- päikesepõlenudpepu

Juttu pole suurt vajagi.
Käisime siis Plum Islandil rannas, umbes tunnike sõitu.
Hommikul kui läksime oli ilm väga pilves aga soe. Lõpuks tuli aga ka päike välja :) Ideaalne päev ranna jaoks.
 
 Selline oli rannajoon hommikul....






 
 
 Ja selline paar tundi hiljem kui nina rannalinalt üles tõstsin :) Nii palju oli veepiir nihkunud.
Sellistes majades elaks isegi.
 M ja A
Pärast randa sõitsime natuke maad edasi, A tahtis näidata kohta, kus talle linde meeldib vaatamas käia. Pm meenutas see meie looduskaitsealasid.

Ning väike piilupilt näitamaks kuiiiii põlenud ma kokkuvõttes olen. Ma tark muidugi lebotasin enamusajast ju kõhuli, seega kõtu täitsa valge aga tagantvaates olen kui vähk. Ja prillid suutsin ka näkku päevitada :D Ma ei tea kas olengi kunagi nii põlenud olnud. No ikka nii, et valutab.


 Kokkuvõttes oli ülimalt tore päev.  Suurepärane algus suvele. Nimelt M ütles, et Ameerikalste jaoks algab "suvi" Memorial Day'ga, mis oli siis täna. (Noh tegelt tegelt hakkab ikka suvi juuni lõpus).

Antud rand on täiesti paras. Pole liiga ülerahvastatud ja mitte ka liiga väike. Ainult et ookean oli niiiiiiiiiii külm. Ausalt. Ükski normaalne eestlane ei läheks sellisesse vette ujuma. Aga nemad läksid. Uhh, mul hakkasid varbad lausa valutama kui vees solberdasin.
Ja kuidas ma jumaldan M'i kabrioletti ja sooja tuult ja päikest. Oeh.

Ps! Sõin täna oma esimese Ameerikapärase "Fish and chips". Ehk siis kala ja friikad. Kala oli hea, friikad nagu friikad ikka.

No comments:

Post a Comment