Pages

Monday, May 30, 2011

Ready for sun

Läksin siis täna väiksele jalutuskäigule eks. Ja kas ma leidsin neid odavaid plätasid? Ei. Aga selle eest ostsin endale muid vajalikke asju... ja mitte vajalikke.
Kuna päike juba nii kõrvetab, siis mõtlesin, et tark oleks osta päikesekreemid ja asjad. Et esmalt ikka pruuniks saada, valisin üsna madala kaitsefaktoriga kreemi.(tere tark) Lisaks ka after sun'i.
Muidugi jäi näppu ka posu patsikumme, ühed ostsin vaid sellepärast, et seal komplektis olid kaks nunnut klambrit, mida ma ei saanud poodi jätta. Õnneks oli hind ju hea, 1 dollar.
Juuksebalsam jäi ka pihku.
 göt2b juuksebalsam 6 doltsi, päevituskreem(suur pruun) 11 doltsi, after sun 10 doltis, ja see pisike pudel oli koos after suniga kaasas, ka päevituskreem, aga tunduvalt tugevama faktoriga.
Mu lemmikpatsikummid nüüd! Need tundusid nii lahedad, et ei saanud ju ostmata jätta. Ma ei tea kui hästi pildilt aru saada on, aga need pole kangast vms vaid ongi nagu kumm.

Mul õlad täna täitsa punased. Avastasin seda juba siis kui poodi jalutasin. Päris lahe, eks. Pool tundi pargis ja päike kõrvetab õlad ära.
Määrisin õhtul after sun'i peale ja ma vist armastan seda. See jätab sellise sätendava jume nahale. Nagu oleksid terve keha päikesepuudriga üle võõbanud. Lõhn mind algul natuke häiris, sest see on täpselt nagu mu üks näokreem oli. Ja ma ei suutnud seda üldse kanda, sest no tõesti see lõhn ajas hulluks ja see kreem lõpetas prügikastis. Aga ma arvan, et sellega nii siiski ei lähe. Näiteks nüüd pole enam lõhna tundagi, aga keha sätendab ikka jätkuvalt.

Läheme homme randa vist, niiet saangi päikesekreemi ka ära proovida. Õigel ajal soetatud asjad.

Head ööd!

2 comments:

  1. Niii äge, et teil on niiii suvii. Meil võiks ka suvi uuesti tagasi tulla :P Praegu aga küll seda moodi ei tundu :(

    Aga muidu, need patsikummid, mis sulle hirmsasti meeldivad..need nagu kummist eksole.. Kas nad valusad pole juustes? Ma mõtlen et kui neid ära võtta ja nii?

    ReplyDelete
  2. Nad on nagu pehmest kummist vms, ei oskagi täpselt seletada mis need on :D A'la minimini variant ratta õhkkummist :D
    Aga ei, üldse pole valus, sest nad on täiesti ümarad ja pehmed. Väga hyvad!

    ReplyDelete