Pages

Wednesday, August 24, 2011

Crazy, stupid, love ja crazy, stupid, earthquake.

Käisin ka lõpuks seda filmi vaatamas. Ja mulle meeldis ! Parajas koguses romantikat, naeru ja asjalikku sisu.
//
Meil oli täna maavärin. Mida pole kusjuures siin, idarannikul, just väga tihti juhtunud. Isegi kohalikele 70 aastastele vanainimestele oli see midagi uut ja esmakordset.
Olime väljas pizzat söömas.
Mina seisin parasjagu püsti, olin oma mõtetega kusagil kaugel rändamas, kui järsku inimesed jooksid välja, naised olid paanikas ja võis vist öelda, et miskti on justkui toimumas. Vaatan seinal olevat maali, mis rappub(miks ta rappub, ta ju peaks seisma.paigal.), tehes väikest kolinat ja mõtlen endamisi, et mis seal väljas toimub, kas ma olen maha maganud mingi paraadi, kas keegi mängib väljas trummi või kust see kolin ja müra tuleb ja miks nad üldse kõik välja jooksevad ja näpuga maja suunas näitavad ja imestavad ja vadistavad ja paanitsevad ja üleüldse miks keegi ei vasta mulle, kui ma küsin, mis toimub(mitte paanitsedes, vaid ikka nagu vanarahu ise). Mõni sekund hiljem tulen oma mõtetest tagasi reaalsusesse ja vaatan, assa pagan, sein ju täitsa väriseb ja maal rappub ju sellepärast et maja IS  REALLY SHAKING ! Aga ega ma ikka midagi aru ei saanud(nagu enamus ajast), mis, miks või kuidas. Siis kuulen kedagi ütlemas, et maavärin on. Ja ikka jooksevad inimesed uksest välja. Vaatan neid lolli näoga ja mõtlen, kas peaks nendega ühinema või mis.. Siis jookseb juba üks töötajatest tagasi sisse ja käsutab paanikaga kõik kähku välja. No selge, kui välja, siis välja. Otsin veel H'd, leian ta koos Jn'ga wc'st. Vaesel lapsel jäi toiming nr kakski pooleli. 
Kui lõpuks terve hoone evakueeritud oli,  jõudis kohale, et asssa raisk, oligi maavärin. Inimesed olid ümberringi pisikeses paanikas, telefonid kõrva ääres, püüdes helistada maeiteakuhujakellele. Aga kõik oli juba möödas.
Viie minuti pärast lubati meid tagasi sisse. Ja juba oli telekas ka eriuudised. Tuli välja, et meie pääsesime vaid pisikese rappumisega, Washington DC ja Virgina said tugevamad tõuked, 5.6 ja 5.9 magnetuuti.
Jõudsin veel oma bestikale koju sõnumi saata, et meil oli maavärin, ühe sõnumi vastugi võtta, teise telefoniga ka Lisale sõnumi saata, et ohh, kas ta tundis seda, ka temalt vastuse saada ja olidki telefoniliinid maas. Või siis pigem umbes. Järgmine tund aega oli võimatu kellegagi ühendust saada. Isegi sõnumid Eestisse läbi ei läinud.

Selline ajalooline maavärin meil siis.
Ja ma ikka ei saa aru, kuidas need inimesed nii paganama ruttu välja said ja üldse mõistsid, mis toimub.. Mina loll ju vaatasin ikka seda maali ja pidasin aru iseendaga...Aga sellel ajal olid nemad juba ju väljas, peas ja suus OMG OMG.

Ma polegi veel uudiseid jõudnud lugeda, et kas siis kusagil midagi kokku ka varises või üleüldse kas kahjustusi ka tekkis.

Aga keegi tark oskas öelda, et nädalavahetusel lubab tornaadot või orkaani või mida iganes.
Noh, tead, sadagu või püssnuge, aga meie sõidame laupäeva varahommikul tagasi koju!

/Edit: Näed, jõudsin lõpuks uudisteni ja isegi Eesti kajastas seda. Aga tundub, et suuri kahjustusi siiski polnud. Noh, siis läks ju hästi.

No comments:

Post a Comment