Pages

Wednesday, August 17, 2011

Tereterevanakere

Sain täna oma video kätte. Hah, üsna tohman olen seal, mis pole aga mingi uudis. Videokaamera ja mina ei sobi kokku.

Paraku on see mingis juras failis, seega üritan sellega väheke toimetada, et siis mingi aeg seda ka teiega jagada saaks.
Olge siis valmis vastu võtma mu 100 pilti ja video. Sest mina olen jätkuvalt ekstaasis sellest ! Hea, et ma veel mingeid postreid jms sellest valmistama ei hakka.

Igatahes.

Homme(teie mõsites täna) lähme Six Flags'i, ehk siis lõbustusparki. Koduleht hirmutab maailma kõrgeima atraktsiooniga, mis sööstab vaat et otsejoones tagasi alla. Should be fun !
Enne aga külastame nende drive-thru safarit, mis on samuti kodule eandmetel suurim sõida läbi safari väljaspool Aafrikat. 

Kas ma olen teile üldse rääkinud, mis drive-in'id meil siin on? Eestis on minu teada vaid Mäcis(ehk ka mõnel teisel kiirtoidukal?) drive-in ? 
Meie drive-in/thru pärusmaa on pisut laiem.
Drive-in pangaautomaadid.
Drive-in apteegid(need samused CVS'id millest mul hiljuti jutt oli).
Drive-thru kõikvõimalikud söögikohad.
Drive-thru loomaaed.
Drive-in kinod. Ehk siis teisisõnu autokinod.
Full service bensukaid(mu lemmikud!!) saab ka peaaegu nagu drive-thru'ks kutsuda. Sinu vaevaks jääb vaid aken alla kerida, raha/krediit ulatada, oodata, healjuhul allkiri kirjutada ja uuesti minema sõita.
Hetkel muud ei meenugi. Keegi teab veel lisada ?



Nii on lood, siin pool sood. Või õigem oleks öelda Ookeani.


Head ööd !




1 comment:

  1. Mõned raamatukogud peaksid ka drive-in või drive-thru olema. Vähemalt olen kuulnud seda, ise pole veel niikaugele jõudnud :)

    ReplyDelete