Pages

Sunday, August 28, 2011

Vaikus enne tormi on läbi...

Eile koju sõites polnud märkigi, et ees on ootamas üks viimase aja suurim torm. Päike paistis, ilm oli soe. Isegi natuke liiga soe, aga nagu tark isa J ütles, lükkas Irene sooja lõunast põhja ja see on vaikus enne tormi.
Nii oligi. Täna hommikul ärgates oli ilm juba pilves, paar tundi tagasi algas sadu. No näed, müristab ka juba.
Aga asi pole veel hull. Nagu tavaline koerailm.
Muidugi olen hommikust saati telekat ilma kanalil hoidnud, mitte, et mul paanika oleks, vaid pigem huvi pärast. Pean ju ikka kursis olema, mis "kodumaal" toimub ja kui pöörane see neiu on.

Täna hommikul põrutas neiu Põhja-Carolinasse sisse. Nagu mina aru sain, siis kahjustused nii kohutavad polnudki. Aga kogu see vihm ja tuul. Justnimelt suured üleujutused on need, mida kardedakse. Sest sajab ju vahetpidamata.

NYC valmistub jätkuvalt väga tõsiselt. Inimesi evakueeriti(takse) madalamatelt kohtadelt(võibolla nüüd juba mujaltki) ja see pole enam soovituslik, vaid kohustuslik. Ühistransport lülitati välja keskpäeval, mis tekitab juba iseenesest kaost. NY ja ilma metroota?
Tänavatele ehitatakse liivakottidest valle, et kasvõi natukenegi hoiduda suurtest üleujutus kahjustustest.

Korduvalt on antud tornaado hoiatusi.

Minu pere võtab asja üsna rahulikult. Pole meil varutud kastidega toitu ega vett. Tuleb mis tuleb nagu ma aru saan.
Mina ise lähen Dani juurde, palju süüa, filme ja juua. Me joome selle Irene veel ilusaks !

Eks näha ole, kas pääsen homme koju või olen sunnitud kauem ta juures redutama.

Ja hostema M korraldas meile "Welcome home" peo. Kui armas on see !
Ideaalis tahtis ta teha tõelise üllatuspeo, et tulemegi koju ja näe, pidu on!
Aga kuna reisisime päev varem ja teda ennast kodus polnud, andis ta täna meile käsu end kella üheks riidesse panna ja valmis olla. Ja kell üks vaatan aknast välja ja D sõidab maja ette, tuleb autost välja, käes õhupall "Welcome home" ja lilled :) Nii armas ju!
Lisaks tulid teised Michelle naikad ka ja lastel rõõmu kui palju taasnägemisest- kõik olid ilusad ja rõõmsad:)

Ja eile kui D'ga õhtul kokku saime, tegi ta mulle ka pisikese kingituse. Sain nunnununnu salli ja pisikese märmepaberi karbi.


Hea on tagasi kodus olla. Isegi Irene tuleb tervitama ! No milline au!

No comments:

Post a Comment