Pages

Sunday, August 21, 2011

Närv on must ja šokolaadi küpsist tahan ka

Ma olen täna vähemalt 10 erinevat programmi alla laadinud, et connvertida oma hüppamisvideo mingisse normaalsesse faili, et saaksin seda siis natuke putitada ja teilegi näidata.
Ja siis olen ma jälle kõik need vähemalt 10 programmi uuesti maha lasknud.

Nüüd annan alla ja ootan, et keegi targem mulle nõu ja jõuga appi tuleks.
Annan alla ja jagan teiega mhkmhhh, keskmisest halvema kvaliteediga pilte.











Ja küpsist tahan ikka veel...

4 comments:

  1. oh see tundub ikka nii kihvt:D:D:D

    ReplyDelete
  2. Mul tekkis veel see küsimus, et kui kallis USA-s tandemhüpe on? Siis saan võrrelda Eesti hindadega :D

    ReplyDelete
  3. Hinnad varieeruvad. Oleneb kohast. Aga üldiselt jääb siiski 190-210 dollari vahele.
    Alla selle hinna ma vist ei leidnud. Tegelt üks koht vist oli, kus pakuti 160, aga seal oli jällegi konks, et liida juurde varustus ka mingi 35. Aga ilma varustuseta ei lähe ju hüppama ja vaevalt sul garderoobis hüppamis varustus seisab :D
    Seega keskmiselt 200 ringi.

    ReplyDelete
  4. No, siis suht sama, mis Eestis - u. 3000 krooni vanas rahas. Kes teab, euro vast juba hinda tõstnud :D

    ReplyDelete