Pages

Wednesday, August 3, 2011

Never mind

Kärt küsis, mida me teeme siin kui kooli pole ja SUVI on.

Mu vastus tuleb üsna igav.
Üldjoontes suurt midagi. Nädal aega oli A'l laager, viisin ta hommikul kell 9 sinna ja läksin kell 4 järgi. Seega oli mul vaja tegeleda vaid H'ga.
Järgmine nädal olid nad mõlemad "laagris", 9 viisin, 12 tõin.
Nüüd on laagrite lõbu läbi.  Mu tööpäev algab enamjaolt kell 8 ja lõppeb 4-5 paiku. Oma aega üritame sisustada ujumas käies ( ja mitte järve ääres nagu meil Eestis kombeks on, ikka basseinis, spordikeskuse basseinis)(vahest lähme tuttava basseinis), raamatukogus õppides, kodus õppides, niisama väljas relaxides, sest seal muud polegi teha, kui su hoov on 2*2 meetrit ja niisama toas "midaiganes" tehes, sest siiani on väljas liiga palav, et seal kaua olla.
No näiteks. Hommikul paneme toas tühja, ma vannitan H'd, aitan tal riidesse panna, juuksed korda seada ja kikunaatorid puhtaks küürida. Pärast kümmet lähme raamatukokku, A loeb raamatut, mina tegelen H'ga. Õpime numbreid, tähti ja loeme raamatuid. Seejärel sööma lõunat (kell peaks selleks ajaks 12 ringis olema), vahest sööme kodus, vahest väljas pizzat. Siis mängime natuke mänguväljakul ja liigume koju tagasi. Seejärel relaxime niisama ja ongi kell juba 4 ja olen vaba.
Mõnel teisel päeval jätame raamatukogu ära, teeme õppimised/lugemised kodus ja lähme pärast seda hoopis ujuma. Taaskord lõuna, niisama relax ja juba ongi keegi kodus. Vahest käib A playdate'idel ka.
Vahest teeme midagi hoopis põnevamat. Näiteks esmaspäeval veetsime terve päeva basseini ääres, sest Jn ja ta lapsed olid ka kodus. Võtsimegi ette plaani päev basseini ääres relaxida:) Tavaliselt veedame me kolmekesi seal paar tunnikest, sest A'l hakkab igav ja tal pole kellegagi pidevalt mängida. Aga kui nad kõik koos on, veedaksid hea meelega terve päeva seal. Endal on ka lõbusam ja kergem. Läksimegi juba hommikul enne 11 ja tagasi olime suts enne viite.
Eile võttis J end ka töölt vabaks ja käisime kõik koos(kokku on meid siis 7) Akvaariumis. Ma polnud kohustatud kaasa minema, aga kuna mul siin midagi targemat naguniiii teha poleks olnud, läksin kaasa. Üksiti külastasime ka akvaariumis olevat 4D kinot, mis vabandage väga, on pigem 3D! Toolid värisesid natuke ja see olig kõik. Täielik fail! Jn ütles, et kui oleks rohkem aega olnud jms, oleks läinud nõudnud raha tagasi. No tõesti, Eesti 4D'ga ei anna võrreldagi!
Täna pidin varem alustama, sest J läks juba varakult tööle. Seega olin seitsmest üleval, hommikusöögid, vannid, jms ja kell 10 viisin nad nende vana lapsehoidja juurde külla. Tagasi toon alles kell 4, seega on mul pm vaba päev :)
Homme peaks tavaline tööpäev olema, samuti ka reede, aga siis läheb A vist poole päeva pealt isaga tööle kaasa ja tulevad alles laupäeval koju. Laupäeval pean ka pool päeva H'ga olema, sest Jn läheb juuksurisse.
Lähinädalate jooksul tahaks Baltimore, Washington DC ja Philadelphia ära näha. Peab mingisugused tripid sinna mõtlema.
Ja nii see aeg tiksub. Läinud nv käis M siin. Neljapäeva õhtul käisime lastega tal Philadelphia lennujaamas vastas, pärast mida nautisime õhtusööki hiinakas.
Reedel olin vaba, õhtul käisin M'i sõprade juures(kus ta nv peatus) õhtusöögil. Laupäeval tegime pisikese sünnipäevapeo M'ile Linda juures. Nautisime head toitu, basseini ja päikest.
Pühapäeva logelesin niisama ja nelja paiku viisin M'i tagasi Philadelphiasse lennukile.
Ja enam polegi palju jäänud, et saaks tagasi Bostonisse. Hiljemalt 28 august sõidame tagasi. Jehuuu!

Ilm on siin liiga palav, tõsiselt. Igapäevane keskmine temperatuur jääb 35 kraadi ringi, keskmine ! Ja oleks siis selline tavaline päike, tuuleiil ja ÕHK, aga ei, siin on kohutav õhuniiskus, mis hetkega lämmatab sind.
Täna on üle pika aja jahedam, temperatuuri näitab 27 ringi, päikest pole ja enne hakkas natuke tibama. Ja seda just päeval, mil ma tahtsin minna basseini äärde päikest võtma!

Ning kas ma olen teile ikka maininud seda seenahaisu, mis siin on? Mis mulle meenutab pigem midagi laudaka taolist?
Siin ümbruses on päris palju seenefarme, niiet kui ostad poest seeni, on suur tõenäosus, et need on just siit pärit.

1 comment: