Pages

Saturday, August 6, 2011

Käis CVS'is

Reede õhtu, ega targemat pole ju teha kui CVS'i shoppama minna. Kui ma veel mainida jõudnud pole, on CVS meie mõistes apteek. VAID selle erinevusega, et siinsest "apteegist" saad osta kõike. Kosmeetikat, hügieenivaheneid, igapäevaseid hooldusvahendeid(pean silmas juukse, keha jmsjms, aga see läheb vist kahe eelmainitud alla?)(olgu, meie apteekidest saab ka, aga siinne apteegi valik ei ole "spetsiifiline"/?/.)(no lähedki ja ostadki Garnieri juuksevärvi või peitepulka või shampooni või mida iganes), majapidamistarbeid, kirjutustarbeid, süüa(mitte massilises koguses; ma ei pea silmas kanakoibi v külmutatud hamburgereid.. pigem komme, snäkke, jäätist jne,  aga siiski ka "päris" toitu), jalanõusid(tegelt ka, plätasid nt), isegi juuksesirgendajad ja kinkekotid/kaardid jnejne, muidugi ka rohud. Isegi pilte saad ilmutada/tellida. Pole vist asja, mida sa sealt leida ei võiks. Ükskord saatis mu "ema" mind sinna isegi rannatoole tsekkima. Ja neil päriselt ka oli neid.
Igatahes, see ei ole siiski toidupood vms,kuigi... ega ma ju samas ei tea, kas ta on ka tegelt päris "apteek", aga vähemalt minu jaoks on ta võtnud apteegiväärse kuju. Ja samas pole see ka nii suur, et saks nimetada kaubanduskeskuseks vms.
Walgreens on teine taoline "pood". Kujult ongi nad nagu tavalised poed, käid mööda riiulivahesid ja valid kaupa. Taga seinas on tavaliselt retseptriravimite punkt,mis peaks samal põhimõttel toimina nagu kodus Eestis.
Ühesõnaga. Alati kui ma sinna lähen, tulen tagasi hunniku asjadega. Pole ka imestada, valik on SUUR, tooteid on palju, tootjaid on palju. Niisiis, valik on suur(seda ma juba tegelt ütlesin) ja kõik tundub nii huvitav, et tahaks järgi proovida.
Näiteks täna. Läksin eesmärgiga osta vaid paar vajalikku asja. Näiteks uus peitepulk ja küüneviil.
Väljusin siiski 50 dollarit vaesemana ja kotis uued huvitavad tooted.
 (Peegel tundus lihtsalt asjakohane ja vajalik. Pealegi nägi see nii numps välja, kujutab endast lille, mille vart saad väänata ja käänata nagu parasjagu vaja läheb-mugav ju! Hind oli 6.40)
 Formula 10.0.6 nöohooldus vahendid.
Lugesin kellegi blogi ning ta hirmsalt kiitis. Ma pean ju siis ka ära proovima!
Valikus oli lisaks neile kahele ka näopuhastusvesi ja pesuvaht, aga kuna mul neid kahte veel parasjagu on, mõtlesin oodata. Valisin ju eelmisi siiski vähemalt tund aega Targetist(:D), ei taha niisama raisku lasta. Aga küll ma need veel enne Bostonisse minekut ära ostan. Kui meeles on. Igatahes, puhastuslapid tunduvad päris numpsid, lõhn on vähemalt hea, ega muud ei oskagi ju pärast esimest kasutuskorda öelda. Mask jättis naha mõnusalt pehmeks ja sama, lõhn on hea !
Hind oli kummalgi 5.99. Ja tegelt oli kampaania, et kahe hind on 11 doltsi. Alles nüüd avastasin, et nad ei teinudki seda soodustust. Phöh.
 Garnieri eye brightener. Lubab, et ajapikku kaovad mu sinised silmaalused ja nahk tundub tervem ja ilusam. Peale kanna öösel, hommikul või päeval. Milla süda ihkab! Ideaalne meigi alla kandmiseks. Olekult on läbipaisteb vedelik, lõhnatu. Ma arvaks, et vesi. 
Aga noh, eks näha ole, kas aitab ka või röövisid mult lihtsalt 10,50.
Tegelt otsisin üldsegi Garnieri punnipulka, mida mida ma siiski ei leindnud, ilmselgelt.! Ma pole kusjuures seda ka mujal näinud. Pffff.
 Ringi tuiates meenus, et mul oleks vaja head loki"kreemi" ka. Valisin kolme vahel. Hind oli kõigil enamvähem sama. See oli väikseim pudel ning peast käis kohe läbi mõte, et mida rutem otsa saab, seda rutem saan uue osta ja järgmist proovida. Ja tundub, et panin valikuga mööda. Muidugi on ka võimalus, et toppisin seda korraga liiga palju pähe. Aga lõpptulemusena jäid mu juuksed lihtsalt ebameeldivalt rasvaseks. Pealegi ma kujutasin ette, et see on ikka nagu kreemjas, aga tuli välja, et hoopis läbipaistev nagu juuksegeel. Katsetan homme uuesti, väiksema kogusega. 
Hinnaks oli 7.40
Maybellini peitepulk, milles ka pettusin. Vastikult kreemjas ja hele. Valsin küll üpris tumeda, aga siiski jääb liiga lubjakas.
Mulle nii meeldib mu vana Manhattani peitepulk, mis kohekohe otsas on. See on nii kaua vastu pidanud. Aga enam ma pole seda sarja müügil näinud. Eriti meeldib mulle selle juures see, et ta ei ole vastikult kreemjas ja ühtlustub nahaga paremini.
Vast saan seda uut siis rohkem talvel kasutada kui nahk taas valgeks kulub.
Hinnaks 6 doltsi.

Sellised tooted siis seekord. Nillisin veel igasugused huvitavaid juuksetooteid, nii õlisid kui balsameid ning seerumeid. Kas keegi on kuumõli hooldust proovinud teha ?

Olen tegelt päris palju nodi vahepeal CVS'ist või Targetist ostnud, aga tavaliselt pole mahti olnud kohe neist blogida ja siis muutuvad need juba igapäevasteks ja ununevad sootuks.


No comments:

Post a Comment