Pages

Friday, August 12, 2011

Obama, meet the Sparks family

Eelmisest nädalast peale Washingtoni tripi polegi midagi põnevat.
Ma olin eesmärgiks võtnud, et Pennys olles peaks vähemalt Washington DC's ära käima. Aga kuna üksi minna ei tahtnud, kedagi teist ka polnud kaasa kutsuda, pakkus J välja, et ta peab nagunii tööasjus sinna sõitma, et me läheks taga kaasa ja saaksingi oma been there done that kirja.
Niisiis teisipäeva hommikul startisime Washingtoni poole. Mina, neiud A ja H ning isa J. Sõit kestis umbes 2,5 tundi. Ilm oli küllaltki kahtlane, ähvardas sadama hakata, aga kohale jõudes oli hoopis nii palav, et vihm oleks marjaks ära kulunud küll.
Hotell asus üsna lähedal enamustele vaatamist väärt objektidele. The White House, Washington Monument, Lincoln Memorial,Capitol, National Mall jms. National Mall on siis suuuuuuuuur park, mille ümbruses on palju muuseume, mis on muideks tasuta sissepääsuga! Meie külastasime paraku vaid Air&Space muuseumi.
Üldiselt ma väga vaimustuses polnudki. Ma ootasin vist natuke enamat kogu sellest tripist, aga, aga..... las ta jääda. Vähemalt saan öelda, been there, done that, ma olen käinud Ameerika pealinnas Washington DC's.
Ja ma olen enam kui kindel, et tegelt on sellel linnal palju enamat pakkuda kui mina kogesin. Ja kui meil oleks olnud rohkem aega, parem meeleolu/tuju(lastega reisimise "rõõmud"), oleks mu üldmulje sootuks parem. Aga ma ei vingu. Tore oli ikkagi.
 The White House eest ja tagant. Tunnete ära ? Kusjuures filmides tundub see poole suurem, vähemalt mulle.
Ja me just arutlesime, kas Ta on kodus või mitte. Hotellis olles uudistest vaatasime-oligi kodus.

Järgmised 2 pilti on netist võetud, et teile natuke paremat üldpilti luua :)

Selline näeb siis National Mall välja üldpildis. Seal tagataga on Lincoln Memorial, keskel see pikk torn on Washington Monument ja esiplaanil suur kupliga ehitis on Capitol.
 Kindlasti tuleb sulle tuttav ette selline vaatepilt kusagilt filmist?
See on reflecting pool Lincolni ees. Paraku praegu oli bassein paranduses ja meie sellist vaatepilti ei saanud.

 Olime täpselt pargi keskel. Ülemisel pildil Capitol ja alumisel Washington Monument.


Monumendi juurest vaade Lincoln Memoriale. See must osa (muld?) peakski olema bassein.


Niisama pilte ka....
 Muuseumis näitasin H'le kus Mj kodu on :)


 Päris äge Mac ju :D
 Hambapesu võib lõbus ka olla :)

No comments:

Post a Comment