Pages

Monday, August 22, 2011

Võtan Kristiinast eeskuju...

Kristiina (samuti au pair) tegi hiljuti postituse oma toast.
Meenus minulgi, et pildid on juba ammu arvutis ootamas. Ja omaarust pole teile neid veel näidanudki.

Olge lahked, minu armas ja tagasihoidlik pesa:)
Pildid on tehtud aprilli lõpus kui olin seal olnud vaid kuu. Nüüdseks on muidugi asju juba juurde tulnud ja healjuhul(M'il oli vähemalt idee, ma ei tea kas ta ka reaalselt selle läbi viis) on isegi rulood ära vahetatud.
Üksiti leidsin pilte ka majast endast. Need küll suts hiljem vist tehtud.
 Sellest aknast on mul vaade kooli mänguväljakule, kus meid üsna tihti leida võib. Isegi kooli näed, kui hästi vaatad.
 Tundub nii suur maja eksole. Aga tegelt on kahepereelamu. Läheb pooleks täpselt keskelt(juhtmed on justkui poolitajateks). Paremal pool meie,  vasakul poolel elavad kaks meest ja nende koer.
Minu aken on see parempoolne kaar teisel korrusel.
Ja täna M ütles, et meil on uus muruplats ja kivid ja niistussüsteem. JUST nimelt pean silmas seda pisikest meeter korda meeter platsikest autode vahel. Aga mis sa kostad, Ameerikalsed ju!
Me olematu tagahoov. 

Ja meie neljarattalised:
 M'i nunnu. Katusega on see armas, katuseta on see ÄGE.
Ja me vanvanvan.

No comments:

Post a Comment